Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1351
 
Opdracht: Allround klantmanager , 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-08-21 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1351

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36

Verloopt op

21-08-2017 09:00

 

 

Opdracht
De gemeente Zoetermeer is op zoek naar Allround Klantmanagers, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 80% op de rechtmatigheid en voor 20% op de doelmatigheid.

Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (80%):

  • Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
  • Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
  • Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
  • Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling 

Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (20%)

  • Voeren van (intake) gesprekken
  • Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
  • Motiveren en selecteren
  • Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
  • Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
  • Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
  • Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken

Algemeen voor de opdracht geldt:

  • Het behalen van beoogde resultaten
  • Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
  • Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
  • Geven van voorlichting
  • Het signaleren van kansen en risico’s
  • Tijdig en nauwkeuring administreren
  • Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende

Knock-Out Criterium
1. Minimaal afgeronde HBO-opleiding
2. Uurtarief maximaal € 53,00

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als allround klantmanager (50%)
4. Minimaal 1 jaar ervaring gedurende de laatste 3 jaar met GWS (20%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:

  • Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
  • Proactief
  • Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
  • Zelfsturend vermogen
  • In staat zijn de samenhang te zien
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden