Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Allround inkoopadviseur, 16 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-10-03 08:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Van 9-10-2017 t/m 15-3-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden  
maximaal €110   |   Financieel & Economisch   |   Uren: 16 per week   |   Aantal FTE:
 
 
Start publicatie 22-09-2017 00:00 
Vragen stellen tot 27-09-2017 08:00 
Beantwoording vragen 27-09-2017 16:00 
Offerte indienen tot 03-10-2017 08:00 
Start beoordeling 03-10-2017 08:00 
Verwachte gunning 06-10-2017 00:00


Opdrachtomschrijving
De inkoopadviseur of tactisch inkoper faciliteert en begeleidt gemeentebrede inkoopactiviteiten. Heeft daarbij een proces sturende, adviserende en faciliterende rol. Stelt samen met materiedeskundigen en budgethouder specificaties op en voert leveranciersgesprekken uit. Brengt inkoopgerelateerde expertise in. Gaat onderhandelingen en overeenkomsten aan en bereidt (raam)overeenkomsten voor namens de gemeente Almere. Coordineert Europese - en complexe onderhandse aanbestedingen.   

Accenten:
- doelmatigheid: aanbesteden / contracteren met een zo hoog mogelijke prijs/kwaliteitverhouding.
- rechtmatigheid: aanbesteden conform wetgeving en inkoop- en aanbestedingsbeleid.
- klantgericht: focus op wensen en belangen van zowel intern als extern (potentiele) klanten.
- proactief: op het vakgebied inkoop- en aanbestedingen is de houding van de inkoopadviseur actief informerend, regisserend en faciliterend.


Prestatie-indicatoren inkoopadviseur:
- Tevredenheid management / budgethouders;
- Kwaliteit en efficiency van de inkoopactiviteiten en contracten;
- Initiatief nemen;
- Draagvlak verwerven / acceptatie adviezen.


 
Kandidaatomschrijving
Profiel 
Gerichte vakopleidingen
Juridische achtergrond is gezien de opdracht een pre.
HBO+ werk- en denkniveau
Ruime werkervaring met betrekking tot inkoopadvisering en het geheel zelfstandig begeleiden van / uitvoering geven aan Europese aanbestedingen binnen een gemeentenlijke organisatie.
 
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde
 
 
 
 
 
Eisen
Ervaring
Op cv aantoonbaar 4 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het geheel zelfstandig (bege)leiden van Europese aanbestedingen binnen een gemeentelijke organisatie. 
Referentie vereist 


Beschikbaarheid
Beschikbaar per 9 oktober as. voor gemiddeld 16u/wk !Let op dit moet duidelijk in het cv benoemd worden. 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van inkoopadviseur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de inkoopadviseur. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient. 


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door kandidaat zelf geschreven motivatiebrief (Max 1-A-4)
aanleveren na gunning 
VOG 



Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging:  25 %
 
Systemen
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het digitaal aanbesteden via Tenderned
Weging:  15 %
 
 
Systemen 
Op cv werkervaring met EnterpriseOne. 
Weging: 5 %


Juridische achtergrond
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde juridische HBO opleiding
Weging: 10 %

Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden