Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Casemanager Vergunningen/Wabo
 
Sluitingsdatum: 2017-10-30 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
 
Van 1-11-2017 t/m 31-1-2018   |   Optie verlenging: 1 x 3 maanden 
€0 - €80 per uur   |   Vergunning & Handhaving   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 19-10-2017 10:00 
Vragen stellen tot 23-10-2017 17:00 
Beantwoording vragen 24-10-2017 13:00 
Offerte indienen tot 30-10-2017 09:00 
Start beoordeling 30-10-2017 09:00 
Verwachte gunning 13-11-2017 17:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
De Sector Ruimte bestaat uit de afdelingen Openbare Werken, Ruimte & Economie, Bedrijfsbureau en Vergunningen. De afdeling Vergunningen voert alle wettelijke gemeentelijke taken uit welke gericht zijn op het bereiken en behouden van een adequate uitvoering van de WABO, APV en Bijzondere wetten in de vorm van  informatievoorziening/dienstverlening (het loket van de overheid) en vergunningverlening. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het opstellen van beleidstukken binnen dit vakgebied en zoeken zij integraal naar mogelijkheden voor de klant.
 
Voor de afdeling Vergunningen zijn wij tijdelijk op zoek naar een Casemanager Vergunningen/Wabo voor 36 uur per week. De werkzaamheden bestaan uit:
• Adequate invulling geven aan het (inhoudelijk en integraal) toetsen van (bouw)plannen aan de hand van verleende vergunningen, bestemmingsplannen en (bouw)verordeningen, inclusief gebruiksvergunningen evenementen en het uitvoeren van werken en werkzaamheden;
• Uitzetten van (deel)zaken naar adviseurs o.a. brandweer, constructeur, riool en parkeren;
• Onderhouden van schriftelijke- en mondelinge contracten met adviseurs en architecten;
• Bijhouden van notities in SquitXo, verantwoordelijk voor het gehele proces rondom aanvraag omgevingsvergunning, inclusief de termijnbewaking;
• Overleggen met betrokkene partijen over afwijkende plannen en ontheffingsmogelijkheden;
• Overige bijkomende werkzaamheden.
Kandidaatomschrijving
• HBO niveau werk- en denkniveau; opleiding Bouwkunde;
• Minimaal 4 jaar werkervaring op dit vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente;
• Een stevige en duidelijke kandidaat die doelgericht en besluitvaardig optreedt, rekeninghoudend met de betrokken partijen;
• Per direct inzetbaar, verantwoordelijk en zelfstandig uitvoeren van de werkzaamheden.
 
Gespreksplanning
Met 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Dienstencategorie
Bouwkundige diensten, technische diensten, diensten van stedenbouw en landschapsarchitectuur, e.d.
 
 
 
Eisen
Kennis
Op CV aantoonbare kennis van wet- en regelgeving Wabo, bouwen, bestemmingsplannen, Woningwet, Bouwbesluit, Bor, Mor. 
Opleidingsniveau
Op CV aantoonbaar HBO-niveau werk- en denkniveau; opleiding HBO Bouwkunde 
 
 
Ervaring
Minimaal 4 jaar ervaring op het vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente. Ervaring met SquitXO (registratie voor lopende aanvragen en vooroverleggen). 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  20 %
 
 
HBO Bouwkunde
Weging:  20 %
 
 
Minimaal 4 jaar ervaring op dit vakgebied bij ene vergelijkbare gemeente
Weging: 25 %
 
Ervaring met SquitXo
Weging: 20 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij het gesprek wordt natuurlijk nagegaan of een kandidaat de gewenste opleiding, werkervaring en competenties heeft. Daarnaast kijken we of een kandidaat past binnen de gemeente Boxmeer en de afdeling.
Weging: 15 %
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden