Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-11-2017 |
Einddatum |
14-5-2018 |
Optie tot verlenging |
mogelijk met nog een half jaar |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Functieomschrijving
Je komt op het secretariaat van het CTB te werken. Samen met de officemanager, planner en twee collega’s medisch secretaresses ben je verantwoordelijk voor de administratieve en secretariële taken op de afdeling. Op dit moment heeft het secretariaat personele uitdagingen door vakanties en ziektes.
Het secretariaat is een dynamische plek op het CTB; voor patiënten zijn we het eerste aanspreekpunt, maar ook ondersteunen we het management en het medisch, technisch en verpleegkundig personeel met administratieve zaken.
De voornaamste taken van de medisch secretaresse zijn:
- het beantwoorden van de telefoon en bijhouden van de mail
- afspraken maken voor patiënten
- patiënten in- en uitschrijven
- poli’s voorbereiden
- ondersteunende administratieve werkzaamheden.
Er wordt gewerkt tijdens kantooruren, tussen 8 en 17 uur.
Kortom, een veelzijdige functie met veel patiënt- en klant contact!
Functie-eisen
Opleiding & ervaring
Minimaal HBO werk- en denkniveau.
Ervaring in een gelijksoortige functie
Competenties
Nauwkeurig
Communicatief sterk
Sterk organisatorisch vermogen
Goed en snel kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden
Klantvriendelijk
Enthousiast
Stressbestendig (met gemak kunnen multi-tasken)
Software (vereist)
Kennis van Hix
Ervaren en handig met het hele officepakket
Overig
Affiniteit met de zorg
32 uur per week inzetbaar, met vrije dag op woensdag
|