Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 001378
 
Opdracht: Autorisatiedeskmedewerker 3fte
 
Sluitingsdatum: 2018-01-11 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
 Gerd Heijmans  
 
Dashboard
 
DAS categorie
 
Opdrachten
 
Profielen
 
Offertes
 
Vragen
Startdatum05-03-2018
Einddatum 30-06-2018
Optie tot verlenging Ja, in overleg
Uren per week 36 
 
 
Opdracht omschrijving
De Dienst IM is onderdeel van het PDC en is de informatiemanagementorganisatie voor de politie. De dienst voert taken uit op onder andere de gebieden: functioneel beheer, gegevensgebruik & beheer en bewaakt de kwaliteit en integriteit van vastlegde gegevens. De dienst is verantwoordelijk voor de continuïteit van de IV dienstverlening aan de business en bereidt samen met de business de IV-portefeuille voor, ondermeer door middel van de intake van nieuwe behoeften. Ook de vertaling van de informatiebehoefte naar requirements tot en met de implementatie van nieuwe of gewijzigde IV behoort tot het takenpakket van de dienst. De totaal ruim 600 medewerkers van de Dienst IM werken geconcentreerd en gedeconcentreerd.
 
De afdeling Functioneel Beheer zorgt op operationeel niveau voor de verbinding tussen de uitvoering van de politie- en bedrijfsvoeringsprocessen en de benodigde ondersteuning met IV. De afdeling Functioneel Beheer bestaat uit vier teams.
Voor deze afdeling is de Politie op zoek naar meerdere autorisatiedesk medewerkers
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging in overleg.
 
 
Doelstelling
De autorisatiedesk medewerker heeft als doelstelling het correct begeleiden van het autorisatieproces van De Nationale Politie. Dit betekend het correct aanmaken en doorzetten van autorisatietickets, het controleren van de afhandeling van de autorisatietickets en het uitvoeren van tickets van bepaalde voorzieningen. De autorisatiedesk medewerker volgt hierbij de richtlijnen als beschreven in het autorisatiebeleid en verdere uitwerking ervan in autorisatiekaders en autorisatieprofielen. Dit alles met als doelstelling de gebruiker te voorzien van de systemen zodat hij/zij haar werk goed kan doen.
 
Verantwoordelijkheden
Het verwerken van autorisatietickets en het doorzetten van taken naar de verschillende oplosgroepen. Voor een aantal voorzieningen worden de autorisatieverzoeken zelfstandig afgehandeld door de medewerker van de autorisatiedesk. Bij deze systemen hoort het toevoegen van autorisaties dan ook bij de verantwoordelijkheden.
 
 
Vakmatige taken
Invoeren van autorisatietickets voor de verschillende oplosgroepen.
Uitvoeren van autorisatieverzoeken, deze bestaan uit verlenen/intrekken van toegangsrechten op systemen en netwerkschijven.
Het ondersteunen van het IDU proces (In dienst, Uit dienst, doorstroom). Dit mbt tot het autorisatieproces.
Meedenken over de continue verbetering van het autorisatieproces.
Alle activiteiten die uitgevoerd worden op het ADC hebben het doel om de alles collega's binnen De Nationale Politie te ondersteunen.
 
 
Leidinggevende taken
Niet van toepassing. 
 
 
Contacten
De kandidaat werkt ondermeer samen met  HR-administratie, Functioneel Beheerders en ICT Service Desk.
 
Inzet in de lijn of project
In de lijn.
 
 
Opleiding
Minimaal een afgeronde erkende MBO opleiding is een eis.
Een afgeronde erkende ITIL Certificering is een wens.
 
 
Werkervaring
Vanwege de inhoud van de werkzaamheden zoeken we mensen die minimaal 2 jaar ervaring hebben als servicedesk medewerker. Tevens is het van belang dat je kennis hebt van het toekennen van autorisaties.
Minimaal een afgeronde erkende MBO opleiding is een eis.
 
 
Competenties
Klantgerichtheid
Accuratesse
Proactief
Zelfstandig
Flexibel
 
 
 
Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
Kwaliteit (eisen)
 
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template IT 1.2.doc
 
Eis 1: In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar werkervaring als autorisatiedeskmedewerker opgedaan, waarbij je werkervaring hebt opgedaan met het toekennen van autorisaties binnen een organisatie van 2000 medewerkers en meer is een eis. Dit is een eis en moet duidelijk benoemd zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj t/m dd-mm-jj). Het ontbreken van deze informatie zal leiden tot uitsluiting. Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase plaatsvinden.
 
Eis 2: Minimaal een afgeronde erkende MBO-3 opleiding in de richting ICT/IM is een eis. De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig overleggen van de gevraagde bewijsstukken, zal dit tot uitsluiting leiden.
 
Eis 4: De kandidaat beschikt over de volgende competenties:
 
Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
Accuratesse: Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.
Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten.
Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.
 
Bovenstaande zullen tijdens het verificatiegesprek getoetst worden en moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de bieding ter zijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
10 %
Wens 1: Een afgeronde erkende ITIL Certificering is een wens. De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig overleggen van de gevraagde bewijsstukken, zal dit tot puntenaftrek leiden.
40 %
Wens 2: Aantoonbare werkervaring binnen het HRM-domein. Bijvoorbeeld op de servicedesk of binnen gebruikersondersteuning. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Benoem zodoende duidelijk de gevraagde werkervaring en de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj). Bij het ontbreken van deze informatie zullen punten niet worden toegekend.
50 %
Wens 3: Aantoonbare werkervaring met het toekennen van autorisaties op meerdere systemen. 
 
Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de motivatie aan hoeveel maanden/jaren ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit de werkervaring, zoals bovenstaand benoemd, blijkt. 
Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). 
 
 
 
Planning
Start publicatie  20-12-2017 00:00 
Einddatum vragen 28-12-2017 10:00 
Beantwoording vragen 28-12-2017 23:59 
Sluiting publicatie 11-01-2018 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 11-01-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 28-02-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden