Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ02004
 
Opdracht: Procescoordinator
 
Sluitingsdatum: 2012-12-13 12:21
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

Senior adviseur planning & control

Voor 32-36 uur per week, voor een periode van 4 maanden

 

Wat doe je als senior adviseur planning & control
We zoeken een kandidaat die in staat is om als sparringpartner te functioneren voor de Concerncontroller. Maar ook zal de kandidaat een stevige financiële basis mee moeten nemen om een inhoudelijke bijdrage te leveren binnen de producten van de P&C-cyclus, tijdige en betrouwbare informatie leveren en voorzien van kwalitatief sterke analyses. Je

- plant, coördineert en bewaakt de totstandkoming van de P&C-producten zoals de jaarrekening en de managementrapportages;

- coördineert, geeft aanwijzingen en verdeelt taken m.b.t. de vakinhoudelijke werkzaamheden van de financieel adviseurs en de ondersteunende medewerkers;

- levert zelf, vanuit een concernbrede kijk, een belangrijke inhoudelijke bijdrage aan de P&C-producten en ziet toe op een integrale en efficiënte totstandkoming van producten en diensten;

- bewaakt de kwaliteit van de financieel adviseurs en ondersteunende medewerkers.

- beoordeelt de rechtmatigheid van de middeleninzet binnen afdelingen en programma's van de gemeente;

- verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstellingen van de organisatie.

 

Wat heb je als senior adviseur planning & control:

- HBO-opleiding richting (overheid) financiën;

- gedegen ervaring als financieel adviseur, circa 5 jaar;

- ervaring binnen een politiek en bestuurlijk dynamische omgeving;

- stevige financiële basis en in staat te sparren op diverse niveaus binnen de organisatie;

- probleemoplossend vermogen, coördinatievermogen, overtuigend, ondernemend en kwaliteitsgericht;

- kennis van Cognos en/of het financieel pakket Decade is een pré.

 

Opdracht informatie

Startdatum 7-1-2013
Einddatum 1-5-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden
Aanvraag reden opmerkingen Managersfunctie is vacant, waardoor reguliere functionarissen minder tijd kunnen besteden aan inhoudelijke financiële werkzaamheden. Voor deze inhoudelijke werkzaamheden wordt tijdelijk iemand ingehuurd.

 

CV eisen

   
  Het door u aangeboden CV dient de volgende gegevens te bevatten;
naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden, referenties en vermelding van eerder, bij een van de aangesloten organisaties, genoten werkervaring.

Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal en uit maximaal 5 pagina’s (A4) te bestaan.

 

Competenties

 
Competentietype Competentieniveau Gewicht
Accuratesse Niveau 2 10
Conceptueel vermogen Niveau 2 10
Inlevingsvermogen Niveau 2 10
Klantgerichtheid Niveau 2 10
Resultaatgerichtheid Niveau 2 10

 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Ingeschakeld  
   

 

Procedure eisen

     
Omschrijving procedure - voor alle "normale/reguliere" aanvragen binnen Marktplaats: 2 dagen om vragen te stellen, 5 dagen om aan te bieden.  
   

 

Uren en werkdagen

32
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag
 

Kandidaat aanbiedingen

Sluitingsdatum aanbiedingen: 13-12-2012 12:21

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden