Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2053
 
Opdracht: Administratief medewerker WMO
 
Sluitingsdatum: 2018-07-31 15:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: tot 1-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36
 

De afdeling Werk, Zorg en In komen (WZI)
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners van deze gemeente.

De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit een vijftal teams, te weten;
Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau.


Opdracht
 
Als Administratief Medewerker van de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning)  heb je een afwisselende baan met maatschappelijk karakter, waarbij je ondersteunende taken afwisselt met uitvoerende taken. 
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de algemene mailbox van de administratie en vanuit deze mailbox wordt onderling het werk verdeeld.
De werkzaamheden bestaan onder andere uit het verwerken van (aan)meldingen van de WMO, wijzigingen van cliënten die willen wisselen van zorgaanbieders, het registreren van vrij inzetbare voorzieningen,
en beëindigen van WMO- voorzieningen (denk aan huishoudelijke hulp, woningaanpassingen, begeleiding, vervoersvoorzieningen etc.) in verband met verhuizing/ overlijden of op eigen verzoek of verzoek van de zorgaanbieder.
Andere werkzaamheden die van belang zijn, zijn onder andere: Wmo 307 berichten aanmaken en verwerken.
Ook heb je direct contact met de burger, het controleren van WMO facturen en het overleggen met de WMO-consulenten behoren ook tot je takenpakket.


Eisen
  • Minimaal afgeronde MBO diploma niveau 4
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker op het gebied van WMO/ PGB en eventuele aanverwante wetgeving in de afgelopen 5 jaar
  • Vrijdag is een verplichte werkdag


Wensen
 
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4Werk in de afgelopen 5 jaar (voorheen GWS)
  • Aantoonbare werkervaring met Key2 Zaken
 
Competenties:
 
-Verantwoordelijkheidsgevoel
-Klantgericht werken
-Goede contactuele eigenschappen
-Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
-Resultaatgericht denken en handelen
-Het vermogen tot samenwerking en overleg

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden