Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: FL376
 
Opdracht: Vergunnningverlener APV 16 u per week a 3 mnd
 
Sluitingsdatum: 2013-11-05 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:

Organisatie
Talenten worden benut. Wie wil groeien, kan er groeien. Balans tussen werk en privé vinden wij zeer belangrijk. De directie wordt gevoerd door de directeur/gemeentesecretaris en de directeur strategie en projecten. De organisatie bestaat uit negen overzichtelijke afdelingen. De managers en de directie vormen het ManagementBeraad. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na. Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën. We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding. (zie www.dronten.nl).

 

Afdeling Vergunningen Handhaving en Veiligheid (VHV)
Bij de afdeling VHV werken ruim 30 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het behandelen van vergunningen op een breed werkterrein zoals bouw- en woningtoezicht, Drank & horeca, Algemene plaatselijke verordening (Apv) en milieu. Het toezicht en de handhaving hierop en integrale veiligheid horen ook bij de verantwoordelijkheid van de afdeling.


De afdeling kenmerkt zich door open communicatie, gedrevenheid en het willen leveren van kwaliteit.

 

Opdracht
De opdracht houdt in vergunningverlening op het gebied van de Algemene plaatselijke verordening (hierna: Apv). Naast vergunningverlening zal ook advisering op het gebied van de Apv een onderdeel zijn, alsmede de beantwoording van vragen, het schrijven van collegevoorstellen. Om de opdracht te kunnen uitvoeren is veel kennis en ervaring nodig op het gebied van de Apv. Naast lopende dossiers worden nieuwe dossiers opgepakt. Een ander belangrijk onderdeel is om de processen rondom de Apv af te stemmen met de functioneel beheerder zodat de processen lean in het programma OVX4ALL gezet kunnen worden.


Gunningscriteria (weging)
• Minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 7 jaar) met het werken bij lokale overheden en met vergunningverlening en advisering Apv (60%)
• Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau (20%)
• Ervaring (in de laatste 3 jaar) met de Centric-applicatie OVX4ALL (20%)

 

 

Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.


Competenties
Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente Dronten zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).

 

Functiegerichte competenties:
• Relativeringsvermogen
• Goede communicatieve vaardigheden
• Het kunnen samenwerken in teamverband
• Servicegericht (zowel in- als extern)
• Bestuurlijke sensitiviteit
• Nauwkeurigheid
• Stressbestendig

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 7.

 

Benodigd aantal professionals
1.

 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 

Werkdagen
De functie/opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 12 november tussen 9.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk 9 november as. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. De vacature wordt gelijktijdig met deze plaatsing intern uitgezet, waarbij eventuele interne kandidaten voorrang hebben. Detachering behoort ook tot de mogelijkheden.

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden