Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ02791
 
Opdracht: Cordinator Projectbeheersing, 32 u per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-11-06 09:30
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Riolering grond- en wegenbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 

Opdracht informatie

Startdatum 2-12-2013
Einddatum 3-5-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal uur per week 32
Aantal posities 1
Maximum tarief  
Opmerkingen maximum tarief Uurtarief incl, reis- en parkeerkosten excl btw dient u zelf te bepalen

 

 

Opdracht beschrijving/belangrijkste werkzaamheden:

Het Project Management Office heeft primair een interne rol en adviseert de projectmanagers en het afdelingsmanagement van de afdeling Port Development. De Coördinator Projectbeheersing is verantwoordelijk voor het opzetten van, bijhouden van en adviseren over de projectbeheersing van de investeringsprojecten t.a.v. tijd, geld, risico’s, informatie en kwaliteit. Vanuit die functie ondersteunt en adviseert de Coördinator Projectmanager de projectmanager bij het aansturen van het project, fungeert hierbij als spil in de projectteams en monitort en rapporteert over de voortgang van de projecten t.a.v. deze beheer aspecten. De Coördinator Projectbeheersing is onderdeel van het kernteam van het project en is inhoudelijk sterk betrokken in het project, heeft een integraal overzicht en weet waar de prioriteiten liggen.

Kerntaken:

(Laten) opstellen en proactief bewaken van het investeringsbudget binnen het project en zorgdragen voor een adequate vastlegging in de financiële administratie en prognoses;

Opstellen en proactief bewaken van de projectplanning en het risicoregister;

Verzorgen van de integraliteit tussen de verschillende projectbeheersingsproducten zoals planning, risicoregister, kostenraming en financiële overzicht;

Proactief adviseren over scopebepaling, projectaanpak/ strategie, omgaan met risico’s en issues, oplossen van mogelijke knelpunten, sturen op beheersmaatregelen, te stellen prioriteiten en op te starten activiteiten;

Aanspreekpunt voor het kwaliteitsmanagement van het project en bewaakt het gebruik va de HbR projectmanagementmethodiek binnen het project;

Bevorderen van juist gebruik van documentmanagement.

Stelt de projectmanagementproducten en -rapportages op in samenwerking met de projectmanager en het projectteam;

Identificeert, volgt, beoordeelt en anticipeert op ontwikkelingen binnen het vakgebied projectbeheersing en vertaalt dit waar nodig naar verbetervoorstellen op basis van behoefte en meerwaarde voor de projectenportefeuille 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Academisch werk- en denkniveau, opleiding bijvoorbeeld civiele techniek, bedrijfskunde, bedrijfseconomie of planologie. Niet ingeschakeld 2
Specifieke opleiding/cursussen op het gebied van planning, kosten en/of risicomanagement gerelateerd aan bouwprocessen en projectmanagement. Niet ingeschakeld 2
Software: Primavera P6 (optional client & web access), Prince 2, MS project 2003/2010, SAP. Ingeschakeld  
Kennis: Prince 2, IPMA en Risman (alle drie) Ingeschakeld  
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met projectbeheersing, waarvan de afgelopen 2 jaar in infra gerelateerd projectmanagement Niet ingeschakeld 2
Aantoonbare ervaring in een planners- en risicomanagementfunctie; Niet ingeschakeld 2
Aanvullende ervaring in projectfinanciën in de bouw (infrastructuur en/of vastgoed); Niet ingeschakeld 0
CV in PDF formaat Ingeschakeld  
   

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden