Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2122
 
Opdracht: Medewerker B DIV (Documentatie Informatie Voorziening)
 
Sluitingsdatum: -0001-11-30 00:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
 
Startdatum:  z.s.m. doch uiterlijk 1-10-2018
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week: 24-32 uur
 
 
Organisatie
 
Deze organisatie ondersteunt vijftien gemeenten en andere overheden in de regio Midden-Nederland bij de uitvoering van milieu- en omgevingstaken.
Dat doen we met een breed scala aan producten en diensten op het terrein van o.a. bodem, bouw- en woningtoezicht, vergunningen en meldingen, geluid en lucht,
klimaat, energie en duurzaamheid, natuur- en milieueducatie, ruimtelijke ordening en toezicht en handhaving. Er werken 140 mensen.

Afdeling Bedrijfsbureau (waaronder team DIV)

Binnen de afdeling Bedrijfsbureau zijn diverse disciplines samengevoegd: functioneel beheer, documentatie informatie voorziening (DIV), inkoop en contractbeheer, facilitaire zaken en secretariële ondersteuning.
Deze afdeling werkt vraaggericht en stemt vraag en aanbod op elkaar af.
Het is een afdeling die continu in ontwikkeling is en aan procesverbetering werkt.

Medewerker B DIV
 
Het cluster Informatie verwerking & Archief (DIV) zorgt er samen met hun collega’s van het Bedrijfsbureau voor dat de diverse teams binnen de organisatie optimaal worden ondersteund op het gebied van het archiveren en vastleggen van zaken.
Daarnaast waken zij over de kwaliteit en de beschikbaarheid van dossiers en de inkomende en uitgaande post.


De DIV werkzaamheden bestaan uit:
  • Je registreert en verwerkt inkomende en uitgaande poststukken, conform richtlijnen, in het postregistratiesysteem
  • Je archiveert en registreert formele documenten binnen de organisatie en stelt deze beschikbaar aan geautoriseerde belangstellenden
  • Je maakt nieuwe zaken aan en neemt deze op in het dossierinventaris- / registratiesysteem
  • Je verstrekt op verzoek informatie uit het archief / de dossiers
  • Je draagt zorg voor kwaliteitsverbetering van de dienstverlening
  • Je verricht voorkomende werkzaamheden binnen DIV (zoals het kopiëren van stukken uit dossiers)

Eisen

Geschreven motivatie door de kandidaat

Wensen
  • Beschikbaar voor minimaal 4 dagen per week, 32 uur per week
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de een document management systeem / zaaksysteem
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met administratieve werkzaamheden als archivering en postregistratie
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding (administratief) en/of relevante opleidingen / cursussen gevolgd op het gebied van administratie / DIV werkzaamheden

     

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden