Startdatum: 1-10-2018
Einddatum: 1-4-2020
Optie tot verlenging: n.v.t.
Uren per week: 18
Wat ga je doen?
Je beheert een caseload, welke bestaat uit zowel reguliere klanten als statushouders die dicht bij de arbeidsmarkt staan;
Je inventariseert, analyseert en maakt een op maat gesneden trajectplan ter begeleiding van de uitkeringsgerechtigde;
Je faciliteert, begeleidt en bewaakt activiteiten die voortkomen uit het trajectplan;
Je legt de resultaten van de inspanningen vast in klantvolgsystemen (rapportages en beschikkingen);
Je bent een expert in het gebruik van Suite;
Je neemt deel aan verschillende overlegvormen;
Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan;
Je bent pro-actief in een zelfsturend team dat volop bezig is met ontwikkeling;
Je legt maatregelen op in het kader van de afstemmingsverordening en maakt de rapportages en eventueel de juridische beschikkingen daarvoor.
Het profiel
Om de functie adequaat te kunnen vervullen ben je communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk) en voel je je thuis in een klant- en resultaatgerichte organisatie.
Je beschikt over probleemoplossend vermogen, je bent flexibel en kunt zelfstandig werken. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid.
In bezit van een licentie Dariuz wegwijzer is een pré.
Competenties
Je bent communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk)
Je bent klantgericht
Je bent resultaatgericht
Je beschikt over probleemoplossend vermogen
Je bent flexibel en je kunt zelfstandig werken
Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid
Wensen
Minimaal een afgeronde HBO Bachelor opleiding gericht op het vakgebied
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround re-integratie consulent bij een gemeente
Beschikbaar per 1 oktober 2018
Aantoonbare kennis van vakapplicatie Suite
|