Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Functioneel applicatiebeheerder sociaal domein
 
Sluitingsdatum: 2018-10-01 00:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Startdatum: 8-10-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36
 

 
Opdrachtomschrijving
 
De gemeente investeert in mensen, arbeidsplaatsen en voorzieningen.
De gemeente bouwt aan de toekomst en bied een bruisend horeca- en winkelcentrum, hoogwaardige industrie, sport, cultuur en werkgelegenheid.
Kortom een betaalbare, duurzame, sociale en gastvrije gemeente. De klant als centraal vertrekpunt is kenmerkend voor onze organisatie.
Wij zijn daarin ambitieus, ondernemend, resultaatgericht, lerend en gericht op samenwerking.
 
De gemeente heeft tijdelijk ruimte voor een enthousiaste kandidaat voor de functie van functioneel applicatiebeheerder sociaal domein.
 
 
Algemeen
 
De afdeling Maatschappelijke dienstverlening is een dynamische afdeling die verantwoordelijk is voor het gehele sociale domein. De afdeling omvat verschillende beleidsgebieden, waaronder : Wmo, Jeugd, participatie,  onderwijs, sport, jeugd, cultuur en gezondheid. Binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening is het beleid en de uitvoering van het Sociaal Domein ondergebracht.
De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit de volgende 4 teams: Beleid & Projecten, Inkomen & Ondersteuning, Participatie & Activering en Kwaliteit & Juridische zaken.
Binnen het team Kwaliteit & Juridische zaken zijn wij op zoek naar een functioneel applicatiebeheerder sociaal domein.
 
Functie-inhoud
  • Het voeren van het functioneel applicatiebeheer binnen het sociale domein wat inhoudt:
  • Adviseren en zorgen voor de inrichting van geautomatiseerde systemen in relatie tot de werkprocessen, wet en regelgeving en gemeentelijk beleid. Wij werken hierbij met de suites voor het sociale domein van leverancier Centric;
  • Zorgen voor en bewaken van een juist en optimaal gebruik van de applicaties binnen de afdeling Sociale Zaken;
  • Het bewaken en beheren van autorisaties en databestanden;
  • Het uitvoeren van betalingsruns;
  • Het adviseren van het management bij de aanschaf van nieuwe software of gewijzigde 
  • systeemonderdelen c.g. modules ten behoeve van de afdeling Maatschappelijke dienstverlening en het testen hiervan;
  • Analyseren, interpreteren van en adviseren over mogelijke risico’s en verbeteringen in de bedrijfsvoering, de consequenties van noodzakelijke systeemaanpassingen alsmede aanpassingen in werkprocessen bij nieuwe regelgeving, wetswijzigingen, verandering van werkwijze, beleid en/of herinrichting organisatie;
  • Controle op en bewaking van de samenhang tussen geautomatiseerde systemen, werkprocessen
  • en administratieve organisatie ten einde knelpunten en risico’s in de bedrijfsvoering te voorkomen dan wel op te lossen;
  • Het geven van werkinstructies en scholing aan medewerkers;
  • Het signaleren van en adviseren over gebruikerswensen en in functionaliteit in de geautomatiseerde systemen;
  • Aanspreekpunt en contactpersoon automatisering. Zowel intern als naar leveranciers en derden;
  • Deelname aan project- en werkgroepen (zowel intern als afdelingsoverstijgend) evenals regionale en interregionale werkgroepen;
  • Draagt zorg voor gegevensuitwisseling en het verstrekken van managementinformatie;
  • Voorziet bestuur, management en externen (o.a. CBS en Ministerie van SZW) informatie en adviseert over hun informatiebehoefte.
 
Kandidaatomschrijving
 
Functie-eisen
  • MBO werk- en denkniveau met zeer ruime aanvullende kennis en ervaring op het desbetreffende vakgebied;
  • Kennis van de gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels, procedures en wetgeving;
  • Aantoonbare ervaring binnen het sociale domein en kennis van de relevante ontwikkelingen binnen dit domein;
  • Aantoonbare ervaring met betalingsruns;
  • Uitgebreide kennis van Microsoft office pakketten Excel en Word.

 

Je beschikt naast vakinhoudelijke kennis over de volgende competenties:

  • Een zakelijke, kritische en collegiale werkhouding
  • Klantgericht
  • Daadkrachtig
  • Resultaatgericht.

 

Eisen
 
Aantoonbare kennis en ervaring als functioneel applicatiebeheerder Sociaal Domein bij een gemeentelijke organisatie
Uit het CV blijkt dat de je gedurende de afgelopen 5 jaar hebt gewerkt als functioneel applicatiebeheerder binnen het Sociaal Domein, bij een gemeentelijke organisatie.
Referentie vereist

Afgeronde MBO opleiding binnen het desbetreffende vakgebied
Je hebt minimaal MBO werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante MBO opleiding ICT / applicatiebeheer.

Aantoonbaar recente kennis en ervaring met Suites voor het sociale domein van leverancier Centric
Uit CV blijkt dat je de afgelopen 3 jaren aantoonbare ervaring hebet met Suites van Centric

Aantoonbare ervaring binnen het sociale domein en kennis van recente ontwikkelingen binnen dit domein
Uit het CV blijkt dat je beschikt over actuele kennis van ontwikkelingen binnen het sociale domein.
 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden