Startdatum: 12-11-2018, doch uiterlijk 3-12-208
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 24
Aanvraag voor een Medewerker Peronseelsadministratie
Wat ga je doen?
Jouw werkzaamheden ten behoeve van de personeelsadministratie bestaan onder andere uit:
-
De administratieve verwerking van alle besluiten op HRM gebied
-
Het logistieke organiseren van diverse bijeenkomsten voor medewerkers
-
Het verzorgen van administratieve ondersteuning bij de introductiedag, trainees, inhuuradministratie
-
Het bijhouden van het ziekteverzuim
-
Het bijhouden en doorverwijzen van de HRM box
-
Je wordt ingezet voor de projectgroep voor de gebiedsteams
-
Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen
-
Je werkt samen met het team HRM en zorgt voor afstemming in de realisatie van de gezamenlijke doelen
-
Je kan indien nodig ondersteuning bieden aan de salarisadministratie
Vereisten / knock-outcriteria
-
Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau
-
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van personeelsadministratie
Gunningscriteria (weging)
-
Aantoonbare kennis van en werkervaring met Youforce en Djuma
-
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker personeelsadministratie, waarvan minimaal 1 jaar bij een gemeente
-
Aantoonbare werkervaring in ondersteuning salarisadministratie
-
Beschikbaar per 12 november 2019
-
Selectiegesprek in de 2e ronde
Log voor een uitgebreide opdrachtomschrijving in op de inhuurdesk!
|