Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2272
 
Opdracht: Medewerker Personeelsadministratie
 
Sluitingsdatum: 2018-11-05 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Personeel en organistatie, Management support
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
Startdatum: 12-11-2018, doch uiterlijk 3-12-208
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 24
 
Aanvraag voor een Medewerker Peronseelsadministratie
 
 
Wat ga je doen?

Jouw werkzaamheden ten behoeve van de personeelsadministratie bestaan onder andere uit:
  • De administratieve verwerking van alle besluiten op HRM gebied
  • Het logistieke organiseren van diverse bijeenkomsten voor medewerkers
  • Het verzorgen van administratieve ondersteuning bij de introductiedag, trainees, inhuuradministratie
  • Het bijhouden van het ziekteverzuim
  • Het bijhouden en doorverwijzen van de HRM box
  • Je wordt ingezet voor de projectgroep voor de gebiedsteams
  • Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen
  • Je werkt samen met het team HRM en zorgt voor afstemming in de realisatie van de gezamenlijke doelen
  • Je kan indien nodig ondersteuning bieden aan de salarisadministratie

 

Vereisten / knock-outcriteria
 
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van personeelsadministratie

 

Gunningscriteria (weging)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Youforce en Djuma
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker personeelsadministratie, waarvan minimaal 1 jaar bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring in ondersteuning salarisadministratie
  • Beschikbaar per 12 november 2019
  • Selectiegesprek in de 2e ronde

Log voor een uitgebreide opdrachtomschrijving in op de inhuurdesk!

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden