Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: FL388
 
Opdracht: Inkoper / aanbestedingspecialist, max 50 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-11-27 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:

Publicatiedatum 18-11-2013

Dienstverband maximaal 50 uur totaal Aanvraagnummer
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 27-11-2013 10:00
Aanvang z.s.m. 
Duur 9 tot 11 maanden


Organisatie
Wij verzorgen milieutaken op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Het samenbrengen van de provinciale en gemeentelijke uitvoeringstaken op het gebied van milieu is een logische stap in de (landelijke) ontwikkelingen om te komen tot een professionele regionale uitvoeringsorganisatie welke het expertisecentrum is voor de uitvoering van milieu- en leefomgevingstaken. De OFGV vormt daardoor een stevige uitvoeringsorganisatie ten behoeve van een adequate uitvoering van verschillende omgevingstaken.


Opdracht
Wij zullen vaartuigen gaan aanschaffen. Doel van de opdracht is: Het geheel begeleiden van de aanbesteding. Als deelopdracht Kennisoverdracht waarbij er in de beschikbare uren of daarbuiten tijd wordt vrijgemaakt voor begeleiding van de coördinator Facilitair en Inkoop. De OFGV zoekt iemand met verstand van Europese aanbestedingen, die bij voorkeur aanbestedingskennis heeft in de scheepvaart.

 
Daarnaast spelen de coördinerende eigenschappen een grote rol. De focus van de begeleider zal liggen op de aanbesteding. In percentages ziet het er als volgt uit: 10% begeleiding, 90% aanbesteding.

De beoogde professional moet senioriteit hebben. Iemand die twee sterke persoonlijkheden als afdelingshoofden aankan, een nieuwsgierige coördinator facilitair en inkoop en een groep groene handhavers. De groep groene handhavers leveren input voor functionele plan van eisen. De groep groene handhavers zijn de gebruikers van de aan te besteden vaartuigen en zijn om die reden betrokken bij de projectgroep.

Gunningscriteria (weging)
 - Aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren van Europese aanbestedingsprojecten binnen een overheidsorganisatie (40%);
 - Aantoonbaar minimaal 2 technische aanbestedingsprojecten begeleid / gedaan in de afgelopen 10 jaar (40%);
 - Aantoonbare kennis van de laatste aanbestedingsregels (bijvoorbeeld d.m.v. een NEVI-training) (20%);

 De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken: een “can do mentaliteit” en echte senior aspecten (kennis, kunde en overwicht). Gedurende de selectiegesprekken bij de OFGV zullen deze competenties beoordeeld worden.

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 10.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de OFGV zijn gepland op maandag 2 december, tussen 9.30 en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden