Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 98007:1
 
Opdracht: Plaatsvervangend wijkteamleider, 40 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-02-19 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bos-, groen- en cultuurtechniek, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

Plaatsvervangend wijkteamleider
De afdeling Realisatie en Beheer Openbare Ruimte, als onderdeel van de sector Stadsbedrijven, heeft als belangrijkste taak het realiseren van projecten en het beheren en onderhouden van het openbaar gebied van de gemeente. Het samenwerken en klantgericht werken van de verschillende vakgebieden is een belangrijke doelstelling. De afdeling telt ca. 200 medewerkers en bestaat uit de  bureaus: Geo-informatie, Programmering en Projectmanagement, Voorbereiding, Wijkbeheer en Toezicht Noord-Oost en Zuid-West en Bedrijfsvoering en Ondersteuning.

De bureaus Wijkbeheer en Toezicht Noord-Oost en Zuid-West onderhouden de openbare ruimte van de stad met een aantal wijkteams. Toetsen bestekken en houden toezicht op de uitvoering van projecten en onderhoudswerkzaamheden door aannemers. Faciliteren initiatieven van bewoners en vrijwilligers. Handelen vragen en klachten af via het Meldpunt Openbare Ruimte/Gemeentelijk Contact Centrum. Momenteel wordt het ondernemingsplan geactualiseerd.

 

De functie maakt deel uit van het bureau Wijkbeheer en Toezicht Zuid-West en/of Noord-Oost.

 

Welke taken of opdracht ga je uitvoeren

Het vervangen en ondersteunen van wijkteamleiders in:

Functiegerichte werkzaamheden o.a. :
-toezicht houden op en coördineren van uitbestede diensten en civiel- en cultuurtechnische werken en mogelijk directievoering over kleinere werken;h
-et schrijven van opdrachten, het schriftelijk beantwoorden van bewonersbrieven, het opstellen van voorlichtingsbrieven alsmede het afhandelen van klachten/meldingen;
-het bijhouden van de projectmappen en het opstellen en rapporteren van voortgangsgegevens;   
-het bewaken van de in de aangegane overeenkomst (bestek) aangegeven kwaliteit, kwantiteit en planning (incl. veiligheidsplan) en het bijhouden van termijnen en van meer- en minderwerk.
-Het verzorgen van de bestek- en keetadministratie en verslaglegging van bouwvergaderingen;
-het bewaken van de onderhoudsbudgetten en de kapitaalswerken.

Overige functiegerichte werkzaamheden:
-het operationeel aansturen van de winter-, en/of beschikbaarheid- en/of veegdienst;
-het verzorgen van gegevens voor de managementrapporten;
-het mede zorgdragen voor en vormgeven aan uniforme werkwijzen, methodes gegevensregistraties, bestanden en procedures zodat alle rayononderkomens op identieke wijze opereren;
-het binnen het gegeven mandaat voeren van overleg en verzorgen van de communicatie met opdrachtgever, aannemer, nutsbedrijven en/of woonomgeving/(toekomstige) gebruikers van het werk waarover de directie wordt gevoerd;
-het afhandelen van meldingen en aandacht besteden aan het voorkomen van overlast en afstemmen van de uitvoering gericht op de belangen van de burger;

Overige werkzaamheden, waaronder:
-bijdragen aan de ontwikkeling van de kwaliteitszorg binnen de kaders van de kwaliteitsmethodieken zoals ISO en INK en de optimalisering van (bedrijfs)-processen en standaardiseringen;
-het leveren van bijdragen aan de innovatie en automatiseringsontwikkeling bij de afdeling; 
-het deelnemen aan projectteams en vakgroepen van de afdeling. 
-het (indien nodig) uniform opzetten en bijhouden van de archieven van de wijkteamleiders;


Vereiste opleiding:
-HBO/IAHL Tuin- en Landschapsinrichting diff. Beheer of Cultuurtechniek dan wel HBT-HTS Civieletechniek aangevuld met een cursus op het gebied van “groenmanagement”;
-kennis en ervaring met RAW, UAV en VCA.


Minimale werkervaring
Ruime ervaring met de uitvoering van cultuur- en civieltechnische werkzaamheden.


Competenties
-
uitstekende sociale vaardigheden;
-goed schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
-flexibel en resultaatgerichte werkhouding die tevens op samenwerking en ondersteuning is ingesteld.

Start zo spoedig mogelijk voor 40 uur per week (5 X 8 uur beschikbaar) voor de duur van 2 jaar.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden