Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000075
 
Opdracht: Projectmanager, 32 - 40 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-02-12 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Startdatum 14-04-2014
31-12-2014
Ja
32 - 40 uur per week
 


De projectmanager is verantwoordelijk voor de realisatie van een complex project op het terrein van de informatievoorziening. Het project behelst de vervanging van kantoorwerkplekken in de Citrix-omgeving van de opdrachtgever. Met de vervanging van werkplekken zullen ook sommige applicaties worden gesaneerd. Het project zal zich opdelen naar verschillende onderwerpen (Windows 7, packagen applicaties, vervanging citrix).

Het project is onderdeel van een landelijk project voor de vervanging van werkplekken binnen de Nationale Politie, die de randvoorwaarden voor dit project beschrijft. De werkzaamheden van de project manager vallen hiermee binnen zowel regionale (eenheid) als landelijke kaders.
De projectmanager is verantwoordelijk voor de vervangingsstrategie (en randvoorwaarden hiervoor), het inventariseren van binnen de eenheid gebruikte applicaties, de communicatie hieromtrent binnen de eenheid, het verzorgen van acceptatietests, het signaleren en verzorgen van evt. benodigde opleidingen en de algehele aansturing vanuit de IM/O-kant.
De projectmanager is niet verantwoordelijk voor de technische aspecten van de vervanging.

Vervanging van kantoorwerkplekken in Citrix-omgeving van de eenheid.



Ja, voor resultaten eigen project.

 


-Opstellen teamplan decentraal;
-Adviseren migratiestrategie / check randvoorwaarden migratiestrategie;
-Mobiliseren gebruikersacceptanten en borgen van gebruikers draagvlak;
-Begeleiden van de Gebruikers Acceptatie Testers (GAT);
-Afstemmen, signaleren en organiseren van gewenste gebruikersopleiding, migratiestrategie applicaties;
-Inventariseren applicatiegebruik en aanleveren lijst met te packagen applicaties (Eenheid specifiek) gerelateerd aan de aandachtsgebieden;
-Opleveren ‘was-wordt’ lijst van applicaties en autorisaties op basis van verantwoordelijkheid van medewerkers;
-Bepaal ism gebruikersorganisatie o.b.v. “WBT-tenzij” welke fat clients kunnen worden vervangen door WBT;
-Afstemmen met de gebruikersorganisatie welke Internet PC’s vervangen gaan worden door IRN werkplekken;
-Uitvoeren van inventarisaties door het bezoeken van locaties en oplevering van de vervangingslijst (site survey), inclusief specials;
-Toegang regelen tot diverse gebruiker locaties t.b.v. Lokale Ondersteuning;
-Organiseren ondersteuning Facilitair Bedrijf t.b.v. afwijkende plaatsing/montage werkplekken.
 


Algehele coördinatie (voorzitter projectteam decentraal);
-Aansturen medewerkers IM projectdeel;
-Regelen van capaciteit binnen IM en de Eenheid voor de uitvoering van werkzaamheden;


Voor de eigen eenheid zal de project manager het centrale aanspreekpunt zijn voor de eenheid voor de vervanging in het algemeen en alle hierbij behorende projectmatige activiteiten. Hij/zij zal de vertegenwoordiger zijn van de gebruikersorganisatie van de eenheid. Voor landelijke diensten (Dienst IM, dienst ICT) zal project manager de vertegenwoordiger namens de eenheid zijn binnen het landelijke project.

 


Project


Afgeronde erkende HBO/WO opleiding en Prince2-Practitioner certificering (niet ouder dan 5 jaar).

Aantoonbare ervaring met de analyse van gebruikersbehoeften.
Minimaal 2 jaar relevante ervaring als projectmanager binnen de politie organisatie opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Aantoonbare werkervaring met applicatiesanering.
Aantoonbare werkervaring met gebruikersacceptatietesten.
Minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectmanager in complexe omgevingen opgedaan in de afgelopen 8 jaar.
Aantoonbare werkervaring met migraties van werkplekken in gevirtualiseerde omgevingen.


-Uitdrukkingsvaardigheden (mondeling en schriftelijk)
-Omgevingsensitief
-Overtuigingskracht
-Samenwerken
-Aansturen
-Initiatief
-Sterk in het managen van stakeholders en hun belangen


Planning / Afspraken
Gesprek 1: vrijdag 14 februari 2014 van 09:30 - 10:30 uur Gesprek 2: vrijdag 14 februari 2014 van 11:00 - 12:00 uur Gesprek 3: vrijdag 14 februari 2014 van 13:00 - 12:00 uur
17-02-2014


Toelichting gunning
Sorteer op prijs / kwaliteit verhouding
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %

Top 3

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top 3 van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende 3 CV's (kandidaat 4 t/m 6) beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwalitiet score * kwaliteit weging )


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 21 april 2014 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31 december 2014 voor 32 - 40 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Verstrek in Word of PDF-formaat een toelichting van twee objectieve referenties van twee verschillende projecten. Let hierbij expliciet op de volgende vermelding in de uitgewerkte toelichting: - geef in de toelichting duidelijk aan dat het om een gelijkwaardige opdracht gaat; - naam opdrachtgever of werkgever; - geef de periode (start- en einddatum) aan en het aantal uren per week; - de opdrachtformulering; - de taken en verantwoordelijkheden; - de behaalde resultaten; - naam referent van de leidinggevende, functie en telefoonnummer. De inschrijver gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de politie.oord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de politie.
 
Een afgeronde erkende HBO/ WO opleiding. Er dient een duidelijk leesbaar afschrift van het diploma te worden bijgevoegd.
 
De behaalde erkende Prince-2 Practitioner certificering (jonger dan 5 jaar). Er dient een duidelijk leesbaar afschrift van deze certificering te worden bijgevoegd.


Inhoudelijke CV wensen
20 % Aantoonbare werkervaring met migraties van werkplekken in gevirtualiseerde omgevingen. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
20 % Minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectmanager in complexe omgevingen opgedaan in de afgelopen 8 jaar. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare werkervaring met gebruikersacceptatietesten. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare werkervaring met applicatiesanering. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
15 % Minimaal 2 jaar relevante ervaring als projectmanager binnen de politie organisatie opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare ervaring met de analyse van gebruikersbehoeften. Dit moet duidelijk vermeld staan in het CV van de kandidaat.



Planning
07-02-2014 00:00
10-02-2014 12:00 
11-02-2014 23:59
12-02-2014 12:00
13-02-2014 00:00
17-02-2014 23:59
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden