Basisgegevens opdracht
Functie: ervaren projectleider
Standplaats: den Haag
Gewenste startdatum
|
1 maart 2014
|
Einddatum
|
31 december 2015 met optie 1 jaar verlenging.
|
Opmerking
|
Na 4 maanden zal er een evaluatie met de gegunde
kandidaat plaatsvinden en bestaat de mogelijkheid om
het contract te beeindigen. In dat geval behoudt de provincie zich het recht voor om kandidaten 2 t/m 5 uit de voor deze uitvraag ontstane ranking uit te nodigen voor een nieuw matchgesprek met als doel om deze opdracht te continueren.
|
Aantal uren per week
|
24 uren per week.
|
Planning
Gelegenheid tot het indienen van vragen
|
17 februari 2014
|
Beantwoording vragen
|
19 februari 2014
|
Datum indienen inschrijving
|
20 februari 2014
|
Geplande datum matchgesprek
|
25 februari 2014.
|
Locatie waar matchgesprek plaatsvindt
|
Den Haag
|
De projectleider wordt verantwoordelijk voor:
Control
|
(in samenwerking met Staf Eenheid Specialisten)
? Projectplan (opstellen / monitoring / update) met integraal perspectief
? Projectopdracht
? Financiën sluitend
? Reële planning
? Risicodossier up to date
? Maandelijkse Voortgangsrapportage
|
Omgevingsmanagement
|
? MGA / SOM (waaronder stakeholdersanalyse / urgentie, ambitie, conditie / etc.)
? Communicatieplan
? Overleggen / draagvlak creëren
|
Procedures
|
? Aansturen RO procedures (Bestemmings Plan / Wijzigingsbevoegdheid)
? Aansturen mogelijke verwervingen
? Overig (vergunningen)
|
Ontwerp
|
? Selectie IB's / contracteren
? Aansturen IB's (mede afh. van aanbestedings filosofie)
|
Aanbesteding
|
? Mede opstellen aanbestedingsfilosofie
? Begeleiding opstellen contractdocumenten
? Aanbesteden
|
Optioneel: begeleiding uitvoering
|
tzt
|
Verder wordt verlangd dat de projectleider de opgedane kennis en ervaringen deelt met de provincie, bijvoorbeeld in de vorm van een presentatie.
Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat
(U dient aan te geven of u volledig aan de gestelde eisen voldoet door de vragenlijst op het aanbestedingsplatform volledig in te vullen)
Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor 24 uren per week. De kandidaat moet 1 maart 2014 kunnen starten;
Vormvereiste: De inschrijver heeft maximaal 1 CV van een kandidaat aangeleverd en toegevoegd in de map 'mijn documenten' op het aanbestedingsplatform;
Kennis en expertise: Wij verzoeken de gegadigde een CV in te dienen conform bijgaand format. Uit het CV blijkt dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar beschikt over:
? Minimaal een afgeronde WO opleiding in civieltechnische studierichting. (Knockout)
? Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider van civieltechnische projecten; (Knockout)
Wensen ten aanzien van de aangeboden kandidaat
? Kennis van de omgeving / relevante stakeholders / noodzakelijke RO procedures (dit in verband met de urgentie om zelfstandig te kunnen functioneren).
? Aantoonbare kennis van de ontwikkeling (en de daarmee gepaard gaande processen) van infrastructurele projecten in overheidsorganisaties.
GUNNINGSCRITERIA
Uit de aanbiedingen zullen de hoogst scorende drie kandidaten worden uitgenodigd voor een matchgesprek. De selectie van die kandidaten vindt plaats volgens de economisch meest voordelige aanbieding gelet op de onderstaande gunningscriteria. Per (sub)criterium kan maar één keer punten worden gescoord.
1. Curriculum Vitae - totaal aantal te behalen punten: 75
A. De kandidaat dient bijgevoegd format voor het CV zo volledig mogelijk in te vullen.
Voor de onderdelen: "Kennis van de omgeving - relevante stakeholders - noodzakelijke RO Procedures (dit in verband met de urgentie om zelfstandig te kunnen functioneren)" zijn maximaal 50 punten te behalen:
De onderdelen worden beoordeeld volgens de volgende methodiek
Uitstekend: 100% van het maximaal aantal punten
Zeer Goed: 75% van het maximaal aantal punten
Goed: 50% van het maximaal aantal punten
Voldoende: 25% van het maximaal aantal punten
Onvoldoende 0% van het maximaal aantal punten
B. Voor het onderdeel: "Aantoonbare kennis van de ontwikkeling (en de daarmee gepaard gaande processen) van infrastructurele projecten in overheidsorganisaties" zijn maximaal 25 punten te behalen:
De onderdelen worden beoordeeld volgens de volgende methodiek
Uitstekend: 100% van het maximaal aantal punten
Zeer Goed: 75% van het maximaal aantal punten
Goed: 50% van het maximaal aantal punten
Voldoende: 25% van het maximaal aantal punten
Onvoldoende 0% van het maximaal aantal punten
Om bovenstaande CV te kunnen verifiëren en om te beoordelen of de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd wordt u verzocht maximaal twee referenties van projecten toe te voegen. PZH behoudt zich het recht voor om zonder tussenkomst en/of toestemming van de gegadigde de referentieopdracht te verifiëren bij één of meerdere referenties.
2. Prijs (uurtarief) - totaal aantal te behalen punten: 25
Uw uurtarief zal als volgt beoordeeld worden:
Score = (laagst geboden uurtarief / geboden uurtarief) x maximale score
Let op: Het minimaal toegestane uurtarief voor deze uitvraag bedraagt € 70,-.
Indien uw aangeboden uurtarief lager is dan € 70,- dan wordt uw aanbieding terzijde gelegd en niet verder beoordeeld.
De uiterste datum voor het indienen van vragen is 17 februari 2014.
Voldoet de inschrijving aan gestelde eisen
De inschrijving dient volledig te voldoen aan de gestelde eisen zoals vermeld in deze offerteaanvraag en de vragenlijst op het aanbestedingsplatform. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).
MATCHGESPREK
De 3 kandidaten die voldoen aan de eisen en het beste scoren op basis van de wensen zullen worden uitgenodigd voor een gesprek. Deze kandidaten hebben voor de matchgesprekken weer gelijke kansen.
In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op werk/opdrachtinhoudelijke aspecten, de match met de organisatie en de benodigde competenties. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken vindt gunning van de opdracht plaats;
Indien uit het matchgesprek blijkt dat niet aan één of meer eisen wordt voldaan, zal dit leiden tot het alsnog uitsluiten van de inschrijving.
Competenties
Uit de door u ingediende stukken en het matchgesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden. Beoordeling vindt plaats op de volgende competenties:
Resultaatgericht handelen: Daadkrachtig optreden, pro-actieve houding, initiatiefrijk, pragmatisch
Bestuurlijke sensitiviteit:
o inzicht in het functioneren van het openbaar bestuur, de provinciale organisatie en de daarmee samenhangende besluitvormingscircuits, alsmede de juridische omgeving waarin wordt geopereerd.
o Vaardigheid in het inschatten van de bestuurlijk en regionale verhoudingen en de bestuurlijke / politieke en technische haalbaarheid van projectresultaten zowel binnen als buiten de provinciale organisatie
Goede communicatieve en adviesvaardigheden.
Kennis van planontwikkeling, omgeving en werkveld.
Teamspeler / bruggenbouwer.
Algehele indruk
|