Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ05780
 
Opdracht: technisch beleidsmedewerker Bouw- en Woningtoezicht/ Coordinator, 36 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-20 11:30
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Technisch beleidsmedewerker Bouw en Woningtoezicht/Coördinator (36 uur)

 

 

Functieomschrijving

 

U bent verantwoordelijk voor:

 

de regie van zowel de interne als externe vergunningaanvragen in het kader van het  omgevingsrecht;

technische en administratieve advisering en afhandeling van bouwzaken;

beleidsadvisering voor het onderdeel bouw en woningtoezicht;

de registratie en dossiervorming van de wabo applicatie;

het budgetbeheer van diverse begrotingsposten;

Behandeling en advisering inzake aanvragen om vergunningen monumenten;

Behandeling en advisering over aanlegactiviteiten (omgevingsvergunning, werk of werkzaamheden uitvoeren)

Behandeling van sloopmeldingen en sloopvergunningen

 

Als technisch beleidsmedewerker toetst u bouwaanvragen aan de geldende regelgeving en ondersteunt u als senior de andere medewerkers op de afdeling. u draagt oplossingen aan bij problemen bij het realiseren van het gemeentelijk beleid. U draagt hierbij alternatieven aan en u maakt hiervoor nota’s en doet voorstellen aan het college.

U verricht de technische advisering met betrekking tot het monumentenbeleid en u verricht in voorkomende gevallen werkzaamheden in het kader van projecten. Op basis van het vastgestelde beleid maakt u  uitvoeringsprogramma’s. U bewaakt de termijnstelling van alle aanvragen inzake het omgevingsrecht en analyseert de primaire klantvraag. Als de aanvragen zijn ontvangen wijst u deze toe aan de diverse behandelaars. U zorgt voor procesafstemming met verschillende interne disciplines zoals de BAG, WOZ en DIV.

 

 

Functie- eisen

U beschikt over een HBO- werk- en denkniveau, bijvoorbeeld HTS-Bouwkunde en u heeft kennis van de wet- en regelgeving inzake het omgevingsrecht;

U heeft de opleiding BWT I en II  en relevante vakcursussen gevolgd m.b.t. monumentenwet en bouwzaken;

U heeft minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie;

U heeft gevoel voor politieke, bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen;

U kunt goed omgaan met belangentegenstellingen

U bent organisatie- en omgevingsgericht;

U beschikt over de kerncompetenties van de gemeente   : klantgerichtheid, samenwerken en flexibiliteit;

U heeft uitstekende mondelinge schriftelijke (advies) vaardigheden.

 

CV eisen

Het door u aangeboden CV dient de volgende gegevens te bevatten;
naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden, referenties en vermelding van eerder, bij een van de aangesloten organisaties, genoten werkervaring.

Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal en uit maximaal 5 pagina’s (A4) te bestaan.

 

 

Gunningscriteria

Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 4

                                        

                            

Selectiegesprekken

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dindsdagochtend 11 maart of donderdag 13 maart 2014

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden