Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ04975
 
Opdracht: Medewerker Crediteuren en kassierswerkzaamheden, 16 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-02-25 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 3-3-2014
Einddatum 31-5-2014
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Ziekte
Aanvraag reden opmerkingen Vervanging langdurig zieke

 

 

De stafafdeling Financiën voert onder andere de centrale boekhouding en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden uit. De afdeling bestaat uit de clusters Beleid, Beheer en Belastingen. Voor het cluster Beheer zoeken wij een
 
 
Medewerker voor de crediteuren administratie en kassierswerkzaamheden 
De cluster Financieel beheer is tijdelijk opzoek naar een medewerker die in de periode maart tot en met mei op maandag tot en met donderdag in de ochtend het team komt versterken voor 4 uur per dag. De kandidaat moet flexibel inzetbaar zijn en onderstaande taken beheersen:
 
-Het opstellen en controleren van de betaallijsten;
-Het inboeken van facturen en digitaal doorzetten naar de budgetbeheerders;
-Het controleren en boeken van de door de budgetbeheer geaccordeerde facturen;
-Het registreren van verplichtingen;
-Het verstrekken van informatie aan leveranciers en interne klanten;
-Het opstellen van memorialen en het beheren van tussenrekeningen;
-Verwerken van de binnenkomende bankafschriften en storneringen;
-Het periodiek verzenden van herinneringen en aanmaningen;
-Het bijhouden van het archief;


Wat wij vragen

-Een afgeronde MBO+ opleiding richting financiële administratie
-Kennis en ervaren met Word en Excel
-Ervaring (ten minste 3 jaar) in het vakgebied van crediteurenadministratie en kassierswerkzaamheden bij een gemeente;
-Ervaring met het werken met SAP en bij voorkeur SAP-Civision Middelen;
-Zelfstandige, verantwoordelijke en resultaatgerichte werkhouding;
-Een teamspeler. 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding richting financiële Administratie Ingeschakeld  
Minimaal 3 jaar ervaring in het vakgebied van crediteurenadministratie en verwerken bankafschriften en storneringen Ingeschakeld  
Minimaal 1 jaar ervaring met het werken met SAP en bij voorkeur SAP-Civision middelen, dit dient duidelijk in het cv tot uitdrukking te komen Ingeschakeld  
Zelfstandige, verantwoordelijke en resultaatgerichte werkhouding Niet ingeschakeld 9
Kandidaat is gedurende de gehele opdrachtperiode beschikbaar Niet ingeschakeld 7
Kandidaat is in eigen dienst op het moment van aanbieden, of een zzp’er die door max 1 bureau wordt aangeboden Niet ingeschakeld 1
   

 

Uren en werkdagen

16
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden