Wat ga je doen?
Voor deze opdracht ondersteun je voor gemiddeld dagen vanuit de financiële functie de ambtelijk
opdrachtgever van de gemeente (manager Sportbedrijf a.i.). Concreet werk je met aan het
projectteam met als resultaat, en je ondersteunt hierbij de verantwoordelijke financieel adviseur.
1. De basis op orde:
• voor alle gebruikers/huurders van binnen- en buitenaccommodaties zijn huurovereenkomsten afgesloten volgens gemeentelijke standaard (VAG);
• beheer en onderhoud sportaccommodaties zijn gepland en begroot volgens Beleidskader Kapitaalgoederen;
• het beheer en onderhoud van binnen accommodaties wordt ingericht volgens de gemeentelijke standaard (VAG);
• het beheer en onderhoud van de buitenaccommodaties wordt zoveel mogelijk ingericht volgens de gemeentelijk standaard (Stedelijk Beheer).
2. Samenwerking met buurgemeenten en universiteit:
• verkennen van de mogelijkheden voor het maken van gezamenlijke afspraken over het aanbod en de spreiding en het gebruik van sportvoorzieningen. Op die manier kunnen
mogelijk bezuinigingen worden gerealiseerd zonder dat dit ten koste hoeft te gaan van het aanbod;
• verkennen of het beheer en onderhoud van sportaccommodaties kan worden georganiseerd in samenwerking met buurgemeenten en universiteit.
3. Invulling geven aan de Sportnota: onlangs heeft de Raad de Sportnota ‘Verleiden tot Bewegen’ vastgesteld voor de periode 2013 – 2018. Met de Sportnota is vastgesteld welke
ambities de Gemeente heeft m.b.t. sporten en bewegen en ook m.b.t. accommodaties. Hiermee is een investering gemoeid van 30 miljoen euro. Het Plan van Aanpak Doorontwikkeling
Sportbedrijf geeft antwoord op de wijze waarop de uitvoering van de Sportnota zal worden georganiseerd.
4. Dienstverlening:
• formuleren van een visie op dienstverlening, die in lijn loopt met de ontwikkelingen binnen de Gemeente (bijv. de komst van het KCC);
• de website van het Sportbedrijf wordt gemoderniseerd en zo mogelijk geïntegreerd met de portal.
5. Overige bedrijfsvoering vraagstukken:
invulling geven aan de opgelegde structurele bezuinigingstaakstelling herformuleren van de rol van de gemeente inzake sportstimulering en ondersteuning
Wat neem je mee?
• Je hebt een opleiding afgerond op HBO/WO niveau en je hebt ervaring hebt op het (financieel) adviesvlak.
• Je hebt bij voorkeur ervaring opgedaan bij een overheid of een semi-publieke organisatie.. Kennis van de BBV is een pre.
• Je bent een proactieve collega die vanuit financiële deskundigheid klantgericht kan adviseren.
• Je bent in staat makkelijk contacten aan te gaan, je analyses monden uit in een goed advies.
Je bent sensitief maar je kunt tegelijkertijd je rug rechthouden.
• Kennis van gemeentelijke financiën is een pre.
Wat bieden wij:
• Een uitdagende en afwisselende functie in een team van enthousiaste en slagvaardige collega’s.
• Een klantgerichte en op resultaatgerichte, informele werksfeer.
• Een professionele werkomgeving waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling
|
|
|
|
Functiegroep |
Beleid/staf/advies/onderzoek |
|
|
Startdatum |
9 januari 2013 |
Einddatum |
31 maart 2013 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
|
Uren per week |
16 |
Uren per dag |
0 |
Optie tot verlenging |
1 keer, 2 maanden |
De opdrachtomschrijving
Zie functieprofiel.
De kandidaatomschrijving
Zie functieprofiel.
De planning
Datum publicatie |
28 december 2012 |
Sluiting vragen |
1 januari 2013 |
Beantwoording vragen |
2 januari 2013 |
Sluiting opdracht |
3 januari 2013 |
Gesprekken |
8 januari 2013 |
Terugkoppeling |
9 januari 2013 |
Uitnodiging
Wij zijn op zoek naar een Junior Financieel Adviseur.
Hierbij nodigen wij u uit om zo spoedig mogelijk, in verband met de urgentie van deze opdracht, een offerte uit te brengen. Het betreft een offerteaanvraag voor 16 uur per week per direct.
Wij vragen u alleen kandidaten voor te stellen die 100% voldoen aan de eisen van de functie.
Het wervingsplan is als volgt:
Plaatsing opdracht: 28-12-2012
Uiterste reactiedatum: 03-12-2012
Gesprekken in week: 2 op 7 en/of 8 januari
U kunt offreren door middel van het invullen van de vragenlijst en het gewenste tarief.
Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van de beste prijs/kwaliteit. De CV's van de top 10 worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.
De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 1 januari 2013. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 3 januari 2013.
Vragenstellen
Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 1 januari 2013.
Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 2 januari 2013.
Eisen
Afgeronde HBO/WO opleiding
Minimaal drie jaar ervaring in het financiele vakgebied
Gunningscriteria
HBO of WO opleiding financiën
|
15% |
Je hebt kennis van de BBV
|
15% |
Je hebt kennis van gemeentelijke financiën
|
15% |
Je hebt kennis van onderhoudplannen
|
15% |
Minimaal twee jaar ervaring bij een overheid of een semi-publieke organisatie
|
40% |
|