Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2012/367
 
Opdracht: Senior Functioneel Beheerder Informatiemanagement Sociaal Medische Zaken
 
Sluitingsdatum: 2012-11-30 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering), Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Let OP: Dit betreft een uitvraag voor een tijdelijk dienstverband Aangezien dit een uitvraag voor een tijdelijk dienstverband is, is een uurtarief niet van toepassing.

Systeemtechnisch komen we er niet onderuit een bedrag mee te geven. Wilt u een CV aanbieden, dan verzoeken wij dit bedrag over te nemen De startdatum en de einddatum zijn indicatief: Kandidaat is zo spoedig mogelijk beschikbaar voor tenminste 36 uur per week, gedurende 1 jaar op grond van een tijdelijk dienstverband or een tijdelijk dienstverband

De functie
In deze functie ben je namens de proceseigenaar verantwoordelijk voor de instandhouding van de informatievoorziening en het juiste gebruik van de informatievoorziening op het gebied van functionaliteiten.
Je bent verantwoordelijk voor de impactanalyse van voorgestelde wijzigingen op de informatievoorziening. (met name waar het de automatisering betreft)
Je signaleert knelpunten en stelt alternatieve oplossingen voor.
Je bepaalt de organisatorische en en technische realiseerbaarheid van voorgestelde wijzigingen en je doet structurele verbetervoorstellen van de functionaliteit van de informatievoorziening.

UWV Informatiemanagement SMZ Binnen UWV is de IV functie ingericht conform het Demand/Supply model. Doel van de afdeling IM SMZ is het produceren en leveren van deskundige informatievoorzieningsdiensten voor (medewerkers van) de divisie SMZ om de realisatie van de SMZ en UWV doelstellingen te ondersteunen. De functie van senior Functioneel beheerder is gepositioneerd binnen de eenheid Beheer en Onderhoud. Deze eenheid is onder leding van de manager Beheer en Onderhoud verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de processen en systemen die in de uitvoering worden gebruikt. Daarmee is de afdeling tevens de schakel tussen de business en ICT.

Functie-eisen
Een gedreven en enthousiaste collega die zich thuis voelt in een dynamische omgeving en bij voorkeur beschikt over een relevant HBO diploma.
Je hebt gedegen ICT kennis en kent en gebruikt de voor je vakgebied relevante processen, procedures en systemen.
Je hebt minstens drie jaar relevante werkervaring in het uitvoeren van functioneel beheer binnen een grootschalige gebruikersorganisatie en ruime ervaring met bedrijfsprocessen, organisatiekunde en ICT. Uiteraard heb je ervaring het het opstellen van gebruikersdocumentatie.
Je hebt kennis van en ervaring met beheersprocessen gebaseerd op BISL en hebt kennis van ASL en ITIL frameworks.

Naast de bedrijfscompetenties klantgerichtheid, samenwerken en resultaatgerichtheid dienen de competenties Leervermogen, organisatieloyaliteit, probleemanalyse, oordeelsvorming en coachen aantoonbaar aanwezig te zijn.

Arbeidsvoorwaarden
UWV biedt een uitdagend, complex en interessant werkgebied en heeft naast een salaris maximaal € 4421,- (bij een 38-urige werkweek), ook aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan een 13e maand, een goede pensioenvoorziening en aantrekkelijke studiemogelijkheden. Het betreft een fulltime functie, waarbij in eerste instantie een dienstverband voor een jaar wordt aangegaan.

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden