Startdatum |
1 juni 2014 |
Einddatum |
1 oktober 2014 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 62,00 |
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
12 keer, 1 maanden |
De opdrachtomschrijving
Huidige situatie:
Afdeling Advies en Beheer
De afdeling Advies en Beheer biedt advisering en ondersteuning aan het bestuur en management op het gebied van onder andere Informatiemanagement, Personeel en Organisatie, Communicatie en Financiën. De afdeling is enerzijds verantwoordelijk voor professionaliteit van de vakgebieden. Anderzijds biedt zij ondersteuning bij bedrijfsvoeringvraagstukken aan alle andere afdelingen van de organisatie. De afdeling bestaat uit acht teams: Financiën, Informatie Management, P&O, Inkoop, Facility Management, Juridische Zaken, Administratie en Communicatie.
Team Administratie
Het team administratie beheert de gemeentelijke financiële administratie alsmede enkele externe administraties van gelieerde partijen. De belangrijkste werkzaamheden zijn:
-Verwerking van kas- en bankboek;
-Verwerking van ontvangsten en betalingen;
-Verzorgen van periodieke afsluitingen;
-Opstellen van verslagleggingen in het kader van de P & C cyclus;
-Administreren en betalen van uitkerings- en re-integratie gelden voor partner gemeenten;
-Voeren van de gemeentelijke salaris- en personeelsadministratie;
-Beheren van het contractbeheersysteem.
Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:
Wij zoeken een medewerker (middelenbeheer B) die o.a. op de navolgende activiteiten ingezet kan gaan worden:
-Is allround in meerdere hoofdprocessen (kas/bank/crediteuren/debiteuren/projectadministratie);
-Beheerst de van toepassing zijnde wet- en regelgeving;
-Beheert en verzorgt boeking in de projectadministratie;
-Verzorgd het traject rondom o.a. periodieke afsluitingen, begroting en jaarrekening;
-Verricht betalingen;
-Voert tussentijdse boekingen (uren e.d.) uit.
Gezien echter de prioriteitstelling binnen het team zal de medewerker in eerste aanleg ingezet worden binnen de projectadministratie. Het betreft het beheren en verzorgen van boekingen in de gemeentelijke projectadministratie.
Gezien de gewenste ingangsdatum en urgentie is het een absolute must dat de medewerker bekend is met én ervaring heeft in, de projectenmodule van EnterpriseOne (JD Edwards).
De kandidaatomschrijving
De tijdelijke medewerker is een enthousiast, energiek, communicatief vaardig persoon die thuis is in de administratie, m.n. de projectadministratie. De kandidaat dient, naast flexibiliteit en organisatiesensitiviteit, over een uitstekend analytisch vermogen te beschikken.
De planning
Datum publicatie |
13 mei 2014 |
Sluiting vragen |
15 mei 2014 |
Beantwoording vragen |
16 mei 2014 |
Sluiting opdracht |
19 mei 2014 |
Gesprekken |
22 mei 2014 |
Terugkoppeling |
23 mei 2014 |
Eisen
-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Indien u ZZP’er bent dient u in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en een uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij
-Je beschikt over een afgeronde (financieel-georiënteerde) HBO-opleiding, kopie diploma bijvoegen.
Gunningscriteria
-Aantoonbare ervaring met EnterpriseOne (JD Edwards), aantoonbaar in CV
|
30% |
-Gedegen kennis van een projectadministratie binnen een gemeentelijke overheidsorganisatie, aantoonbaar in CV
|
30% |
-Financieel administratieve werkervaring binnen een gemeentelijke overheidsinstantie in de afgelopen 2 jaren, aantoonbaar in CV
|
20% |
-Ervaring met digitale facturenverwerking, aantoonbaar in CV
|
20% |
|