Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2014-157
 
Opdracht: Medewerker Middelenbeheer B, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-05-19 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:

 

Startdatum 1 juni 2014
Einddatum 1 oktober 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 62,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 12 keer, 1 maanden

 

De opdrachtomschrijving

Huidige situatie:

Afdeling Advies en Beheer
De afdeling Advies en Beheer biedt advisering en ondersteuning aan het bestuur en management op het gebied van onder andere Informatiemanagement, Personeel en Organisatie, Communicatie en Financiën. De afdeling is enerzijds verantwoordelijk voor professionaliteit van de vakgebieden. Anderzijds biedt zij ondersteuning bij bedrijfsvoeringvraagstukken aan alle andere afdelingen van de organisatie. De afdeling bestaat uit acht teams: Financiën, Informatie Management, P&O, Inkoop, Facility Management, Juridische Zaken, Administratie en Communicatie.


Team Administratie
Het team administratie beheert de gemeentelijke financiële administratie alsmede enkele externe administraties van gelieerde partijen. De belangrijkste werkzaamheden zijn:
-Verwerking van kas- en bankboek;
-Verwerking van ontvangsten en betalingen;
-Verzorgen van periodieke afsluitingen;
-Opstellen van verslagleggingen in het kader van de P & C cyclus;
-Administreren en betalen van uitkerings- en re-integratie gelden voor partner gemeenten;
-Voeren van de gemeentelijke salaris- en personeelsadministratie;
-Beheren van het contractbeheersysteem.

 

Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:
Wij zoeken een medewerker (middelenbeheer B) die o.a. op de navolgende activiteiten ingezet kan gaan worden:
-Is allround in meerdere hoofdprocessen (kas/bank/crediteuren/debiteuren/projectadministratie);
-Beheerst de van toepassing zijnde wet- en regelgeving;
-Beheert en verzorgt boeking in de projectadministratie;
-Verzorgd het traject rondom o.a. periodieke afsluitingen, begroting en jaarrekening;
-Verricht betalingen;
-Voert tussentijdse boekingen (uren e.d.) uit.

Gezien echter de prioriteitstelling binnen het team zal de medewerker in eerste aanleg ingezet worden binnen de projectadministratie. Het betreft het beheren en verzorgen van boekingen in de gemeentelijke projectadministratie.

Gezien de gewenste ingangsdatum en urgentie is het een absolute must dat de medewerker bekend is met én ervaring heeft in, de projectenmodule van EnterpriseOne (JD Edwards).


De kandidaatomschrijving

De tijdelijke medewerker is een enthousiast, energiek, communicatief vaardig persoon die thuis is in de administratie, m.n. de projectadministratie. De kandidaat dient, naast flexibiliteit en organisatiesensitiviteit, over een uitstekend analytisch vermogen te beschikken.

 

De planning

Datum publicatie 13 mei 2014
Sluiting vragen 15 mei 2014
Beantwoording vragen 16 mei 2014
Sluiting opdracht 19 mei 2014
Gesprekken 22 mei 2014
Terugkoppeling 23 mei 2014

 

  

Eisen

-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Indien u ZZP’er bent dient u in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en een uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij

-Je beschikt over een afgeronde (financieel-georiënteerde) HBO-opleiding, kopie diploma bijvoegen.

 


Gunningscriteria

-Aantoonbare ervaring met EnterpriseOne (JD Edwards), aantoonbaar in CV

30%

-Gedegen kennis van een projectadministratie binnen een gemeentelijke overheidsorganisatie, aantoonbaar in CV

30%

-Financieel administratieve werkervaring binnen een gemeentelijke overheidsinstantie in de afgelopen 2 jaren, aantoonbaar in CV

20%

-Ervaring met digitale facturenverwerking, aantoonbaar in CV

20%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden