Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2014-158
 
Opdracht: Klantadviseur Zelfstandigen, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-05-23 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:

 

Startdatum 3 juni 2014
Einddatum 1 oktober 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 75,00
Uren per week 24
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 2 maanden

 

De opdrachtomschrijving

Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:

De belangrijkste taken van een Klantadviseur Zelfstandigen zijn ;
-De klantadviseur is het aanspreekpunt voor de klant (ondernemer) en de regisseur van het dienstverleningsproces, waarbij hij/zij maatwerk levert op het terrein van werk, Inkomen en zorg
-Voert gesprekken met cliënten die zich op het terrein van zelfstandigheid aan het oriënteren zijn (starters)
-Beoordeelt en toetst door de cliënt opgestelde ondernemingsplannen, administraties en ondernemersvaardigheden.
-Verricht onderzoek, overlegt met externe instellingen, stelt rapporten en adviezen op.
-Beoordelen van aanvragen van startende en gevestigde zelfstandigen.
-Behalve voor de gemeente voer je deze werkzaamheden ook uit voor een andere gemeente



De kandidaatomschrijving

We zijn op zoek naar een pro-actieve, flexibele, resultaatgerichte en zorgvuldige medewerker, die goed om weet te gaan met de belangen van zelfstandigen in de huidige economische situatie. Belangrijk is dat de medewerker de juiste prioriteiten stelt in de werkzaamheden die moeten gebeuren. Kennis en ervaring met het Bijstandsbesluit Zelfstandigen is vereist om het kwaliteitsniveau te kunnen waarborgen. Bedrijfsmatig en boekhoudkundige expertise is noodzakelijk om de situatie van de zelfstandige goed in te kunnen schatten.


De planning

 

Datum publicatie 16 mei 2014
Sluiting vragen 21 mei 2014
Beantwoording vragen 22 mei 2014
Sluiting opdracht 23 mei 2014
Gesprekken 28 mei 2014
Terugkoppeling 2 juni 2014

  


Eisen

-Bent u leverancier dan dient u over een G-Rekening* of NEN Certificaat* te beschikken. Bent u ZZP’er dan beschikt u over een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-Recente en actuele kennis ten aanzien van het Bijstandsbesluit Zelfstandigen, aantoonbaar in CV.


Gunningscriteria

-Je hebt een boekhoudkundige achtergrond, aantoonbaar in CV.

20%

-Je beschikt over meer dan 1 jaar ervaring als Bbz consulent, aantoonbaar in CV.

60%

-Je hebt ervaring met het werken in GWS-4all, aantoonbaar in CV.

20%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden