Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 8
 
Opdracht: Medewerker Digitalisering, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-05-26 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, Management support
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Aanvraagnummer 8\
Duur 24 maanden
Optie tot verlenging 1 maal 6 maanden
Uren per week 36
Aanvang 1 juni 2014
Opleidingsniveau MBO\
Regio Zuid-Holland
Verloopt op maandag 26 mei 2014 om 12:00 uur


Het team Documentaire Informatie Voorziening (DIV) wijzigt op dit moment haar koers van aandacht voor de traditionele papieren archieven naar het inrichten van het digitaal werken in de interne organisatie.  Het team DIV is onderverdeeld in de vier eenheden Beleid en Advies, DigiDiv, Archief (digitaal en fysiek) en Post. Eén van de onderdelen binnen het team DIV is de eenheid Post. Deze eenheid is gevestigd op het gemeentehuis. De eenheid wordt per juni 2014 onderdeel van het KlantContactCentrum van de gemeente.    


Opdracht
De gemeente heeft een omvangrijk digitaliseringstraject doorlopen. De medewerkers van de eenheid Post zorgen nu voor de registratie en het digitaliseren van de poststroom. De medewerkers onderhouden daartoe nauwe contacten met de collega’s van de andere eenheden binnen het team DIV en met de overige afdelingen binnen de gemeente. De medewerkers zorgen voor de juiste verwerking van de dagelijkse poststroom in lijn met een gestroomlijnde multi-channeling binnen de gemeente. Kwaliteit en het tijdig afleveren van een (digitale) poststroom zijn de belangrijkste dagelijkse doelen van de eenheid. De werkzaamheden bestaan uit het sorteren van inkomende post, zelfstandig digitaliseren van inkomende post, en het registreren van documenten in het digitale systeem. Daarnaast zijn er taken als het uitvoeren van kwaliteitscontrole op registratie en scanning en ook extra werkzaamheden, zoals het op een andere locatie uitvoeren van de hiervoor genoemde werkzaamheden.


Gunningscriteria (weging)

-MBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO –niveau (20%)

-Aantoonbare ervaring met digitaal documentbeheer (50%)

-Aantoonbare ervaring met DMS/Corsa (30%)

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.


Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:

-Je bent een teamplayer, proactief, en je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;

-Tenslotte ben je discreet  en kun je goed omgaan met vertrouwelijke informatie;

-Stressbestendigheid is een absolute voorwaarde.

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden