Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 12
 
Opdracht: Projectleider Sharepoint, 24uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-06-03 17:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:

 

Aanvraagnummer

 

Aanvang

juli 2014

Duur

7 maanden (optie tot verlenging mogelijk)

Opleidingsniveau

WO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maanden

 

 

Uren per week

24 (mogelijk uitbreidbaar)

Verloopt op

03-06-2014 17:00

 

 

Organisatie
 Afdeling Facilitair Advies en Beheer (FAB) is binnen de organisatie een professionele afdeling die primaire processen op een betrouwbare, klantgerichte en innovatieve wijze ondersteunt. De afdeling bestaat uit 120 medewerkers. Dit doen wij met zeven teams, te weten: P&O, Financieel Beheer, ICT, Juridische zaken en veiligheid, Huisvesting & facilitair en Documentaire informatie voorziening.


Opdracht
 Als Projectleider SharePoint heb je een leidende rol binnen het multidisciplinaire SharePoint projectteam. Je werkt samen met de deelprojectleiders, de  functioneel beheerders, de technische beheerders, informatiemanagers en vertegenwoordigers van het primaire proces. Je stemt projecten af met de klant, met andere deelprojectleiders, met de teammanager ICT, met de verschillende leveranciers en werkt aan een eenduidige en transparantie projectenplanning.


Je bent een verbindende factor tussen de collega’s van het team , de eindklanten en je neemt de verantwoordelijkheid voor het binnen afgesproken randvoorwaarden (tijd, budget, functionaliteit) opleveren van (deel)projecten. Daarnaast geef je invulling aan het plan van aanpak voor de klant, waarin details zoals ontwerp, implementatie en randvoorwaarden verwerkt zijn. Met je structurerend vermogen formuleer je doelstellingen en baan je paden om deze doelen te bereiken. Je signaleert eventuele discrepanties in o.a. de planning en projectuitvoer vroegtijdig, stuurt bij in geval van afwijkingen en lost problemen kundig op. In de communicatie richting de klant ben je helder, adequaat en overtuigend. De communicatie stem je af met de verantwoordelijke communicatieadviseur. Je voelt je verantwoordelijk voor het welslagen van je projecten en het realiseren van daaruit voortkomende vervolgopdrachten. Ook het enthousiasmeren en stimuleren van collega's in uitvoer van projecten in relatie tot hun persoonlijke ontwikkeling is een belangrijk onderdeel van je functie.


Gunningscriteria (weging)
-Afgeronde opleiding op WO-niveau (25%)
-Minimaal 5 jaar in de afgelopen 10 jaar ervaring met toegepast leiderschap op het vakgebied van informatiemanagement. (30%)
-Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving, ontwikkelingen en (gemeentelijk) beleid in het gebied van informatiemanagement en informatievoorziening. (20%)
-Inzicht in bestuurlijke verhoudingen en ervaring met strategische handelen binnen een ambtelijke organisatie. (15%)
-Kennis van en vaardigheid met SharePoint 2013. (10%)

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij/ de aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.


Competenties
 De gemeente Lelystad zoekt voor 3 dagen in de week een dynamisch krachtig persoon, die strategisch denkt, nieuwe ontwikkelingen snel oppakt, initiatief neemt, samenwerkingsgericht is en veel ervaring heeft met het leiden van SharePoint implementaties in een complexe en maatschappelijke contextgevoelige omgeving. Een leider en teamplayer die grensoverschrijdend kijkt en denkt. De volgende competenties zijn van belang:
-analytisch vermogen;
-ervaring met coaching teamleden;
-goede communicatieve en redactionele vaardigheden.

De gemeente biedt een collegiale, op samenwerking gerichte en veelzijdige werkomgeving waar klantgericht, professioneel, zakelijk, transparant en efficiënt kernwaarden zijn die de afdeling wil invullen om de leidinggevenden in de organisatie te adviseren en ondersteunen bij de dienstverlening aan de burger.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden