Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000156
 
Opdracht: Junior Projectondersteuner 2 FTE, 20 -40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-06-06 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Management support
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Startdatum 01-08-2014
30-06-2015
ja
minimaal 20 maximaal 40



De opdracht betreft projectondersteuning voor diverse projecten die door de unit Programma- en Projectmanagement (PPM) worden geleid. Hierbij gelden de producten en kerntaken zoals beschreven onder 'Vakmatige activiteiten', waarbij de geldende deadlines moeten worden gehaald.
De unit PPM is het competence center voor professioneel projectmatig werken binnen de dienst ICT van de Nederlandse Politie.


LET OP:
De opdrachtgever is op zoek naar 2 FTE. Dit kan worden ingevuld met 2 fulltime medewerkers voor 40 uur per week, 4 parttime medewerkers voor 20 uur per week of 3 medewerkers, waarvan 1 fulltime voor 40 uur per week en de andere twee parttime voor 20 uur per week.
Graag in de aanbieding vermelden voor hoeveel uur per week de kandidaat beschikbaar is.
De keuze voor het aantal medewerkers zal worden gemaakt op basis van het aanbod op deze opdracht.



De huidige doelstellingen van de Politie vragen de komende periode meer capaciteit van de dienst ICT dan beschikbaar is. Hierdoor ontstaat een potentieel continuïteitsrisico voor de ICT dienstverlening. Doelstelling van deze aanvraag is het waarborgen van de continuïteit van de programma’s en projecten die voor Politie en overige OOV-partners door de unit PPM worden geleid, door middel van tijdelijke inhuur van projectondersteuners



Verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan verschillende projecten.


-ondersteunt en assisteert de projectmanagers bij het administratief beheren en verwerken van projectgegevens;

-beheert en muteert de projectarchieven en de centrale Projectmanagement archieven;

-verzorgt de administratieve verwerking van financiële en project rapportages;

-ondersteunt mede de informatiestromen binnen/van de afdeling Projectmanagement;

-verzamelt gegevens ten behoeve van de projecten uit diverse rapportages-tools;

-ondersteunt inkooptrajecten en draagt zorg voor de verwerking van standaardwijzigingen en bestellingen;

-analyseert gegevens van de financiële administratie assisteren van de programma- en projectmanagers bij het opstellen van programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;

-voortgangsoverzichten verzamelen en afwijkingen signaleren en analyseren;

 


Contacten zullen op uitvoerend niveau zijn, voornamelijk intern.


Inzet in de lijn en project. 



Minimaal een afgeronde erkende mbo opleiding is een eis.
Een IPMA-D certificaat is een pré.
Een Prince2 foundation certificaat is een pré.

 

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar werkzaam geweest als projectondersteuner binnen de overheid of bij een politiekgevoelige organisatie is een eis;

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar en ervaring opgedaan met secretariële werkzaamheden en projectadministratie binnen de overheid of bij een politiekgevoelige organisatie is een pré;

-Aantoonbare ervaring met ICT-gerelateerde projecten is een pré.

-Kennis van en ervaring met financiële administratie is een pré.

-Ervaring met projectmanagement methoden (Prince2, IPMA D) is een pré.

-Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook, Project, Powerpoint, Visio).

-Ervaring met Principal Toolbox is een pré.

-Ervaring of kennis van ITIL is een pré.

-Werkervaring binnen de politieorganisatie is een pré.




Kerncompetenties

Kwaliteitsbewustzijn
Oplossingsgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Samenwerken
Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden



Planning / Afspraken
19 juni 2014 tussen 9.00 uur en 15.00 uur
16-06-2014


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-08-2014 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30-06-2015 voor minimaal 20 uur per week en maximaal 40 uur per week. Geef bij de aanbieding aan voor hoeveel uur per week de kandidaat beschikbaar is. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.



Inhoudelijke CV wensen
25 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar en ervaring opgedaan met secretariële werkzaamheden en projectadministratie binnen de overheid of bij een politiekgevoelige organisatie. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare ervaring met ICT-gerelateerde projecten. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare kennis van en ervaring met financiële administratie. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
10 % Aantoonbare werkervaring binnen de politieorganisatie. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
10 % Aantoonbare werkervaring met Principal Toolbox. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
10 % Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook, Project, Powerpoint, Visio). Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
10 % De behaalde erkende Prince2 Foundation certificering is een pré. Een kopie van het behaalde certificaat / diploma dient te worden bijgevoegd bij de aanbieding.
5 % De behaalde erkende IPMA D certificering. Een kopie van het behaalde certificaat / diploma dient te worden bijgevoegd bij de aanbieding.



Planning
03-06-2014 00:00
04-06-2014 16:00
05-06-2014 23:59
06-06-2014 16:00
13-06-2014 00:00
24-06-2014 23:59

 

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden