De afdeling Klantcontacten van de gemeente is volop in ontwikkeling en wordt afgestemd op de vragen van de klanten. De afdeling Klantcontacten bestaat uit drie teams, te weten: Frontoffice, Midoffice en Backoffice. De Frontoffice en Midoffice worden dusdanig vormgegeven dat ze in de toekomst namens de gehele gemeentelijke organisatie de eenvoudige en complexere klantvragen kunnen afhandelen.
Wat zijn je taken?
Verantwoordelijk voor de eigen caseload
Overleg met externen als UWV, AMW, GKB etc.
Handhaving/huisbezoeken/toepassen maatregelen en opleggen van boetes
Afhandeling bezwaar
Verwerking gegevens in ons geautomatiseerd systeem (GWS)
Wat breng je mee?
Afgeronde HBO opleiding (bijv. HBO-SJD)
Recente werk ervaring als consulent Inkomen (minimaal 1 jaar)
Actuele vaktechnische kennis en ervaring op het gebied van Inkomen
Recente ervaring met GWS (minimaal 1 jaar)
Welke kwaliteiten vinden wij belangrijk?
Je bent een collega die graag initiatief neemt, kan overtuigingen en beschikt over doorzettingsvermogen. Het denken vanuit de klant is je op het lijf geschreven. Daarnaast kun je goed omgaan met verschillende typen mensen, je hebt een goed inlevingsvermogen en communiceert duidelijk. Verder ben je resultaatgericht en kwaliteitsbewust en kun je zelfstandig werken.
Aanvraag gunningscriteria