Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ01338
 
Opdracht: Consulent Inkomen
 
Sluitingsdatum: 2013-01-14 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Drenthe
 
Beschrijving:

 

De afdeling Klantcontacten van de gemeente  is volop in ontwikkeling en wordt afgestemd op de vragen van de klanten. De afdeling Klantcontacten bestaat uit drie teams, te weten: Frontoffice, Midoffice en Backoffice. De Frontoffice en Midoffice worden dusdanig vormgegeven dat ze in de toekomst namens de gehele gemeentelijke organisatie de eenvoudige en complexere klantvragen kunnen afhandelen.
 

Wat zijn je taken?

Verantwoordelijk voor de eigen caseload

Overleg met externen als UWV, AMW, GKB etc.

Handhaving/huisbezoeken/toepassen maatregelen en opleggen van boetes

Afhandeling bezwaar

Verwerking gegevens in ons geautomatiseerd systeem (GWS)

 

Wat breng je mee?

Afgeronde HBO opleiding (bijv. HBO-SJD)

Recente werk ervaring als consulent Inkomen (minimaal 1 jaar)

Actuele vaktechnische kennis en ervaring op het gebied van Inkomen

Recente ervaring met GWS (minimaal 1 jaar)

 

Welke kwaliteiten vinden wij belangrijk?

Je bent een collega die graag initiatief neemt, kan overtuigingen en beschikt over doorzettingsvermogen. Het denken vanuit de klant is je op het lijf geschreven. Daarnaast kun je goed omgaan met verschillende typen mensen, je hebt een goed inlevingsvermogen en communiceert duidelijk. Verder ben je resultaatgericht en kwaliteitsbewust en kun je zelfstandig werken.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Opleiding Afgeronde HBO-opleiding (bijv. HBO-SJD) Niet ingeschakeld 4
Aantoonbare kennis van GWS Niet ingeschakeld 4
Minimaal 1 jaar recente werk ervaring als consulent Inkomen. Niet ingeschakeld 5
Er wordt voldaan aan de beschikbaarheideisen (beschikbaar per 21 januari 2013) Ingeschakeld  
   

 

Opdracht informatie

 

Startdatum 21-1-2013
Einddatum 21-5-2013
Optie tot verlenging 1 keer vier maanden
Aantal uur per week 24
Aantal posities 1
Maximum tarief € 38,00
Opmerkingen maximum tarief  
Aanbiedingen totaal 0

 

Functie informatie

 

Functiecategorie. Sociale Zaken
Functieniveau Junior
Functie. Consulent Inkomen
   
Opdracht omschrijving Het team Midoffice van de gemeente  is op korte termijn op zoek naar iemand met kennis en affiniteit rondom de problematiek van burgers bij werk, inkomen en zorg. Beschik jij over een creatieve, inspirerende, eigentijdse en ambitieuze werkwijze? Dan zijn we op zoek naar jou!
Het team Midoffice valt binnen de afdeling Klantcontacten. We zijn op zoek naar:
Consulent Inkomen (Tijdelijk voor de duur van 4 maanden, 24 uur per week)
Additionele informatie  
Aanvraag reden. Als gevolg van verschuiving bij de Consulent Inkomen tijdelijk vervanging nodig
Kostenplaats. Klantcontacten

 

Selectiegesprekken data en/of info

   
Selectiegesprekken data en/of info De selectiegesprekken vinden plaats op 18 januari in de ochtend, gelieve uw kandidaat voor deze datum beschikbaar te houden.

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden