Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 79028:1
 
Opdracht: Inkoopmanager (1)
 
Sluitingsdatum: 2013-01-18 14:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Riolering grond- en wegenbouw, Inkoop
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

 

De afdeling projecten is op zoek naar een inkoopmanager (3x), die in staat is de inkoop voorbereiding voor een infrastructuurproject te begeleiden in de rol van contractmanager conform het Integraal Project Management (hierna te noemen IPM)-samenwerkingsmodel. De medewerker maakt onderdeel uit van één of meerdere projectteams gericht op de realisatie van infrastructuurprojecten binnen Amsterdam. 

Hij/zij is nauw betrokken bij de uitvoering van het project en werkt in een dynamische omgeving. Hij/zij is, binnen kaders, verantwoordelijk voor de voorbereiding en totstandkoming van de opdracht. Voor de rol van de IPM rol contractmanager en de gevraagde producten verwijzen wij naar de meegezonden bijlagen (te vinden in map 'download documenten').

Functie inhoud:

- Stuurt operationeel het contractteam van de opdrachtgever aan.

- Stelt documenten op ten behoeve van de contracteringsstrategie/ marktbenadering.

- Voert de regie over het aanbestedingsproces.

- Stelt daartoe, op basis van Systeem Gerichte Contractbeheersing (SCB), een contractbeheersingsplan op en zorgt voor de begeleiding van de uitvoering.

- Levert een bijdrage aan het risicomanagement van het project.

- Ziet bij de uitvoering van contracten er op toe dat voldaan wordt aan de randvoorwaarden, zoals de afspraken met de omgeving en opdrachtgever. Onderhoudt dagelijkse contacten en onderhandelt zo nodig met de marktpartijen.

- Stemt de activiteiten, de contracten en partijen op elkaar af, stuurt aannemers en ingenieursbureau’s aan, beslist aan de hand van risicogestuurd contractmanagement over meer- en minderwerk en over contractinterpretaties

- Draagt zorg dat de risico’s vanuit de omgeving en het systeem ´in control' zijn.

- Is verantwoordelijk voor de opleiding en kennisoverdracht aan nieuwe contractmanagers binnen de afdeling.

- Stelt daartoe een plan van aanpak op.

 

Competenties:

Initiatiefrijk, besluitvaardig, stressbestendig, samenwerkingsvermogen, analytisch vermogen, omgevingsbewustzijn, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, onderhandelen, anticiperen, motiveren.

 

Eisen (inhoud)

U biedt maximaal 1 kandidaat aan.

Knock out

 

Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de map achter deze vraag. Dit CV dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal.

Knock out

 

De aangeboden kandidaat beschikt over een WO niveau met een juridische en/of civieltechnische achtergrond. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties.

Knock out

 

De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als inkoopmanager bij civiel en bouwkundige projecten namens de opdrachtgever. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties.

Knock out

 

De kandidaat heeft kennis van en ervaring met nieuwe aanbestedings- en contractvormen (D&C, E&C en UAV-gc), EMVI en contractbeheersing (SCB).

Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties. Ook blijkt uit het CV met welke aanbestedings- en contractvormen de kandidaat ervaring heeft.

Knock out

 

De kandidaat heeft gedegen kennis van bouw- en aanbestedingsrecht. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties.

Knock out

 

De kandidaat heeft ervaring met het coördineren van een contractteam. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.

Knock out

 

De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het maken en uitvoeren van een plan van aanpak voor opleiden en kennisoverdracht. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties.

Knock out

 

De kandidaat beschikt over alle van de volgende competenties: initiatiefrijk, besluitvaardig, stressbestendig, samenwerkingsvermogen, analytisch vermogen, omgevingsbewustzijn, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, onderhandelen, anticiperen, motiveren. Dit kan nader getoetst worden in het matchgesprek.

Knock out

 

Wensen

De kandidaat heeft ervaring met het opstellen van (functionele) specificaties, volgens bijvoorbeeld de methode van system engineering. Weging 35%.

Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referenties.

De kandidaat is bekend met IPM rollen en heeft ervaring met werken volgens het IPM model. Weging 20%.

Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.

 

De kandidaat is in het bezit van het volgende WO DIPLOMA:

- WO diploma Civiele Techniek (50 punten)

- WO diploma Rechten (50 punten)

- Kandidaat is niet in het bezit van een WO diploma Civiele Techniek, noch in het bezit van een WO diploma Rechten (0 punten) Weging 35%.

WO diploma Civiele Techniek (50 punten)

WO diploma Rechten (50 punten)

Kandidaat is niet in het bezit van een WO diploma Civiele Techniek, noch in het bezit van een WO diploma Rechten (0 punten)

 

Eisen (procedure)

 

De kandidaat is 36 uur per week beschikbaar vanaf begin 1 februari 2013 voor een periode van 6 maanden. Er bestaat een optie op verlenging met 6 maanden.

Knock out

 

De kandidaat voegt minimaal 1 referentie toe van een soortgelijke opdracht die hij/zij in de afgelopen twee jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en

plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag. Offerteaanbiedingen met onvolledig, foutief of niet ingevulde referenties zullen terzijde worden gelegd.

Knock out

 

U heeft een kopie geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van de kandidaat toegevoegd in de map achter de vraag.

Knock out

 

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring (te vinden in de map 'downloaden documenten'). U heeft de Eigen Verklaring ingevuld en ondertekend en toegevoegd in de map achter deze vraag.

Knock out

 

Een wijziging is gemaakt in de standaard Opdracht Overeenkomst, te weten Artikel 9: opzegging is mogelijk met 4 weken opzegtermijn. Met uw inschrijving gaat u hiermee akkoord.

Knock out

 

U gaat ermee akkoord dat 'indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandida(a)t(en) en om met deze kandida(a)t(en)een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan'.

Knock out

Indien het profiel van dezelfde kandidaat door twee partijen of meer wordt aangeboden, dan wordt dit profiel terzijde gelegd. Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om te voorkomen dat dit gebeurt.

U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

Knock out

 

Nadere informatie

De deadline voor het stellen van vragen is op dinsdag 15 januari om 12.00 uur. Wij streven ernaar om de antwoorden als onderdeel van de offerteaanvraag diezelfde dag nog te verspreiden.

De uiterste datum van indienen van de offerteaanbieding is vrijdag 18 januari om 14.00 uur.

Er zullen in eerste instantie maximaal 6 kandidaten worden uitgenodigd voor een nader gesprek. Mocht dit niet leiden tot een match, zullen er volgende matchgesprekken worden ingepland.

De matchgesprekken zullen plaatsvinden op 23 en 24 januari in de ochtend. De kandidaat moet hier rekening mee houden in verband met telefonische bereikbaarheid en beschikbaarheid. Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor de specifieke opdracht gestelde eisen èn de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:

1. Voldoet de inschrijving aan gestelde eisen De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knockout).

2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs) De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (de wensen) oor 90% deel uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 10% deel uit van de score op de gunningcriteria.

De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan

de inschrijving met de laagste prijs. Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën van één of meer van de volgende

bescheiden:

- VAR-WUO/VAR-dga

- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel

- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer

- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer

- Polis aansprakelijkheidsverzekering

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden