Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 79296
 
Opdracht: Inkoper (2 fte.)
 
Sluitingsdatum: 2013-01-18 14:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering), Inkoop
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Profiel (functie)

De afdeling Leveranciersmanagement van de directie bedrijfsvoering ontwikkelt zich tot de ICT inkoper van de stad Amsterdam. INKOOP is van de BUSINESS, dat is ons uitgangspunt; wij helpen de business hun resultaten te behalen met behulp van producten en diensten die wij voor ze van de markt betrekken. Dit vereist een dienstverlenende instelling met een grote belangstelling voor de bedrijfsdoelstellingen van onze klant/opdrachtgever. We werken op basis van een inkoopjaarplan en zijn proactief in onze bijdrage naar de business managers. Door deze proactieve houding zijn we in staat te adviseren hoe de producten en diensten met de meeste toegevoegde waarde van de markt kunnen worden betrokken. De functie van inkoper bevindt zich binnen de afdeling leveranciersmanagement, in de directie bedrijfsvoering. Op korte termijn zijn wij op zoek naar een ervaren inkoper met veel kennis en ervaring van Europese aanbestedingen. Deze inkoper zal op korte termijn een aantal aanbestedingen moeten uitvoeren voor de stad Amsterdam. Als eerste zal er een Europese aanbesteding voor een Call center gepubliceerd moeten worden Van hem/haar wordt verwacht dat hij het inkoopteam, bestaande uit een contractmanager, jurist, en materiedeskundigen kan sturen en dat hij in staat is een goede inkoopstrategie te ontwikkelen.

 

Eisen (inhoud)

 

U biedt maximaal 1 kandidaat aan.

Knock out

Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de map achter deze vraag. Dit CV dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal.

Knock out

De kandidaat beschikt over minimaal een HBO diploma. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat heeft minimaal 3 jaar inkoopervaring op senior niveau in de ICT markt. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring met Europese Aanbestedingen. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat is in het bezit van NEVI 1 en 2. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat beschikt over alle van de volgende competenties: organisatiesensitiviteit, uitstekende communicatieve vaardigheden, bewustzijn van voorbeeldrol en hiernaar handelen*. *Omdat de afdeling in ontwikkeling is, wordt van de inhuur kandidaat voorbeeld gedrag verwacht en een bijdrage om de ontwikkeling van de afdeling te ondersteunen Dit kan nader getoetst worden in het matchgesprek.

Knock out

 

Wensen

De kandidaat kan 1 referentie toevoegen van een soortgelijke opdracht die hij/zij in de afgelopen drie jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd op het gebied  van Europese aanbestedingen. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens

van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag.

Weging 35%.

 

Ja, de kandidaat kan deze referentie met betrekking tot ervaring op het gebied van Europese aanbestedingen overleggen en deze is toegevoegd in de map achter de vraag. Nee, de kandidaat kan geen referentie overleggen met betrekking

tot ervaring op het gebied van Europese aanbestedingen en deze is daarom niet toegevoegd in de map achter deze vraag.

De kandidaat kan 1 referentie toevoegen van een soortgelijke opdracht die hij/zij in de afgelopen drie jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd waaruit kennis van en ervaring met de ICT markt blijkt. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de  referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de

Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag. Weging 35%.

Ja, de kandidaat kan een referentie toevoegen waaruit kennis van en ervaring met de ICT markt blijkt en deze referentie is toegevoegd in de map achter deze vraag.

Nee, de kandidaat kan geen referentie toevoegen waaruit kennis van en ervaring met de ICT markt blijkt en deze is daarom niet toegevoegd in de map achter deze vraag.

 

Eisen (procedure)

 

De kandidaat is 36 uur per week beschikbaar vanaf 28 januari 2013 voor een periode van 6 maanden. Of er een mogelijkheid bestaat tot verlenging zal op een nader tijdstip bepaald worden.

Knock out

U heeft een kopie geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van de kandidaat toegevoegd in de map achter de vraag. Knock out

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring (te vinden in de map 'downloaden documenten'). U heeft de Eigen Verklaring ingevuld en ondertekend en toegevoegd in de map achter deze vraag.

Knock out

Partijen uit de raamcontracten ICT Dienstverlening zijn uitgesloten van deelname aan deze offerteaanvraag. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en u gaat hiermee akkoord.

Knock out

Partijen die nu of in de nabije toekomst betrokken zijn of verwachten te zijn bij de ICT dienstverlening inhoudelijk, zijn uitgesloten van deelname aan deze offerteaanvraag. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

Knock out

Een wijziging is gemaakt in de standaard Opdracht Overeenkomst, te weten Artikel 9: opzegging is mogelijk met 4 weken opzegtermijn. Met uw inschrijving gaat u hiermee akkoord.

Knock out

Indien het profiel van dezelfde kandidaat door twee partijen of meer wordt aangeboden, dan wordt dit profiel terzijde gelegd. Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om te voorkomen

dat dit gebeurt. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

Knock out

U gaat ermee akkoord dat 'indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandida(a)t(en) en om met deze kandida(a)t(en)een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan'.

Knock out

 

Nadere informatie

Aantal vragen te beantwoorden:0

De deadline voor het stellen van vragen is op donderdag 17 januari om 10.00 uur. Wij streven ernaar om de antwoorden als onderdeel van de offerteaanvraag diezelfde dag nog te verspreiden. De uiterste datum van indienen van de offerteaanbieding is vrijdag 18 januari om 14.00 uur.

De matchgesprekken zullen plaatsvinden op maandagmiddag 21 en dinsdagmiddag 22 januari. De kandidaat moet hier rekening mee houden in verband met telefonische bereikbaarheid en beschikbaarheid.

Er zullen bij voorkeur 3 kandidaten worden uitgenodigd voor een matchgesprek. 

Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor de specifieke opdracht gestelde eisen èn de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:

1. Voldoet de inschrijving aan gestelde eisen De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knockout).

2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs) De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (de wensen) voor 70% deel uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 30% deel uit van de score op de gunningcriteria.

De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.

Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën van één of meer van de volgende bescheiden:

- VAR-WUO/VAR-dga

- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel

- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer

- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer

- Polis aansprakelijkheidsverzekering

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden