Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: GE301
 
Opdracht: Allround Klantmanager WWB
 
Sluitingsdatum: 2013-01-16 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Juridisch, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:

 

Dienstverband 32 uur per week Aanvraagnummer GE301
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 16-01-2013 12:00
Aanvang 21 januari 2013  
Duur 6 weken (met optie tot verlenging)  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit zo’n 155 medewerkers. Ze werken in vijftien teams verdeeld over drie afdelingen: Publiek, Leefomgeving en Bedrijfsvoering.


De gemeente streeft ernaar klantvriendelijk, taakgericht, kostenbewust en slagvaardig te zijn. Deze ambities zijn vertaald naar vier kerncompetenties: vraaggerichtheid, prestatiegerichtheid, responsiviteit en samenwerken. Wij stellen de klant centraal. Het speerpunt van de dienstverlening ligt bij het klantcontact. Daarbij zijn onze medewerkers betrouwbaar, persoonlijk, gedreven en creatief.


Opdracht
Voor de duur van de ziekte van een collega zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging voor het team Werk en Welzijn van de afdeling Publiek met ingang van 21 januari 2013. De medewerker die wij zoeken is een klantgerichte, zakelijk ingestelde dienstverlener die van aanpakken weet.

 

De werkzaamheden bestaan in hoofdzaak uit:

- Behandelen van aanvragen om levensonderhoud in het kader van de WWB en IOAW;
- Regie voeren over uitstroom- en activeringstrajecten;
- Verrichten van intakewerkzaamheden, waaronder voorlichting, verwijzing en bemiddeling;
- Onderhouden van contacten met derden, zowel binnen als buiten de gemeente;
- Signaalfunctie rond de verdere ontwikkeling van het gemeentelijk beleid inzake werk en inkomen;
- Verrichten van overige binnen het team voorkomende werkzaamheden.

 

Wij verwachten naast kennis en ervaring van de relevante wetgeving ruime ervaring op het gebied van:

- Al de genoemde werkzaamheden
- Het pakket Civision Samenlevingszaken (WIZ)
- Kennis van de gemeentelijke organisatie

 

Gunningscriteria (weging)
- Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (25%)
- Kennis van sociale wetgeving en sociaal recht (20%)
- Minimaal 3 jaar ervaring in de laatste 5 jaar als klantmanager binnen de sociale zekerheid (30%)
- Ervaring met Civision Samenlevingszaken (15%)
- 32 uur per week beschikbaar (10%)

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken: Burger en klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, inlevingsvermogen, stressbestendigheid, goede communicatieve vaardigheden, oordeelsvorming en digitaal competent

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.


Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 9.

 

Benodigd aantal professionals
1

 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 4 werkdagen (in ieder geval de maandag en vrijdag, de andere 2 werkdagen in overleg)


Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland op 17-01-2013 of 18-01-2013. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op 16-01-2013 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden