Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2013/17
 
Opdracht: Coordinator Onderhoud & Exploitatie
 
Sluitingsdatum: 2013-01-16 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Hoofdtaken

? Opstellen en beheren van de functionele releasekalender, in afstemming met Business en ICT-Services en stelt prioriteiten in overleg met de Business;

? Houdt regie op de uitvoering van de functionele releases en bewaakt implementatie van de releases;

? Is eigenaar van het release(management)proces aan business-zijde;

? Bepaalt de vraag om inzet van verschillende disciplines (inclusief BS) op het terrein van beheer en onderhoud en orkestreet de inzet ten behoeve van de eenheid;

? Stelt in overleg met ICT-Services "het jaarplan exploitatie" vast van de eenheid, stelt in overleg met de business prioriteiten en bewaakt de uitvoering;

? Is aanspreekpunt m.b.t. exploitatie en onderhoud voor ICT-Services;

? Stelt de business-requirements op met betrekking tot de ICT-dienstverlening en maakt afspraken over de rapportages met ICT-Services;

? Is aanspreekpunt en is betrokken bij contractvorming en aanbesteding met ICT-Dienstverleners;

? Draagt namens kernfunctie zorg voor opdrachtverstrekking binnen de gestelde kaders;

? Is regisseur bij zware incidenten richting Ict-Services;

? Draagt bij aan het ICT-deel van de begroting voor de eenheid;

? Moderator van overlegvormen tussen Business en Business Services en Ict Services;

? Draagt zorg voor de bijdrage aan het jaarinformatieplan vanuit exploitatie en onderhoud;

? Informeert belanghebbenden over de relevante ontwikkelingen op dit terrein van de informatievoorziening;

? Kan als projectleider fungeren in dit vakgebied;

? Voert overleg met collega’s en ICT over het vakgebied;

? Volgt ontwikkelingen binnen het vakgebied voor het bijhouden van de eigen specialisatie.

 

Functiegebieden

Advies, control, planning en service.

 

Bedrijfscompetenties

Inhoudelijke competenties

Op het gebied van de organisatie kent de medewerker:

? De missie en bedrijfsdoelstellingen van UWV,

? Globaal de wetgeving en organisatie van de Sociale Zekerheid en specifiek de plaats van UWV in de keten,

? Op hoofdlijnen de organisatie van UWV.

 

Gedragscompetenties UWV

Samenwerken:

Levert een actieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat of probleemoplossing, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.

Klantgerichtheid:

Onderzoekt wensen en behoeften van de klant en handelt hiernaar. Anticipeert op behoeften van klanten. Geeft hoge prioriteit aan servicebereidheid en klanttevredenheid.

Resultaatgerichtheid:

Is actief gericht op het behalen van resultaten en doelstellingen en heeft de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

 

Functiecompetenties

Vakinhoudelijke competenties

? Minimaal HBO-diploma (informatica, bedrijfskunde);

? Kennis van projectmanagementtechnieken, Prince 2

? Gedegen kennis in toegepaste ICT in grote administratieve organisaties;

? Diepgaande kennis van beheers- en servicemanagementprocessen;

? Kent en begrijpt wet- en regelgeving SV.

? Gedegen kennis van ketenbeheer. Ervaring

? Minimaal 5 jaar ervaring op het terrein van releasemanagement en exploitatie.

? Kennis van relevante bedrijfsfuncties.

 

Gedragscompetenties

? Plannen en organiseren: Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde tijd, acties en middelen aangeven om bepaalde doelen te kunnen bereiken. Voortgangsbewaking: Opstellen en bewaken van procedures om de voortgang van

? taken of activiteiten van medewerkers en van de eigen taken en verantwoordelijkheden te bewaken en zeker te stellen.

? Organisatiesensitiviteit: Onderkennen van invloed en gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op andere onderdelen van de organisatie; onderkennen van belangen van andere onderdelen van de eigen organisatie.

? Oordeelsvorming: Op basis van beschikbare informatie juiste en realistische conclusies trekken.

? Kwaliteitsgerichtheid: Hoge eisen stellen aan kwaliteit van producten en diensten en daarnaar handelen.

 

2
2
25-1-2013
1-1-2014
Maximaal 12 maanden
   
40
84,00
Kandidaten zijn minimaal 38 uur per week beschikbaar voor de uitvoering van de werkzaamheden
 
Deze aanvraag (2013-17) is identiek aan aanvraag 2013-12, echter, deze aanvraag is gepubliceerd in het segment Inhuur ICT.
Gunningscriteria
  Kandidaat is ZZP-er en biedt als zodanig rechtstreeks aan of kandidaat is op het moment van aanbieding aantoonbaar in dienst van de leverancier.  5 %
  Kandidaat reist aantoonbaar per openbaar vervoer en/of ongemotoriseerd van woning naar werk en v.v. voor ten minste 80% van de reisafstand.  5 %
  Afgeronde Universitaire opleiding: Technische universiteit richting technologie management. 15 %
  Afgeronde opleidingen ITIL, BISL en ASL 15 %
  Afgeronde opleiding Prince 2 Practicioner en Foundation 10 %
  Minimaal 2 jaar ervaring als projectleider in een Informatiemanagement of ICT omgeving. 10 %
  Minimaal 2 jaar ervaring als change- en releasecoordinator en/of coördinator O&E  20 %
  Minimaal 2 jaar ervaring met het implementeren van meerdere releases in verschillende systemen in de afgelopen 4 jaar. 10 %
  Minimaal 2 jaar ervaring met het toepassen van ITIL, BISL en ASL. 10 %

 

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden