Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2014-177
 
Opdracht: Functioneel/Technisch Applicatiebeheerder Sharepoint, 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-09-11 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:
Startdatum 22 september 2014
Einddatum 31 december 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 80,00
Uren per week 40
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 6 maanden


De opdrachtomschrijving

Huidige situatie:

Afdeling Advies en Beheer
De afdeling Advies en Beheer biedt advisering en ondersteuning aan het bestuur en management op het gebied van onder andere Informatiemanagement, Personeel en Organisatie, Communicatie en Financiën. De afdeling is enerzijds verantwoordelijk voor professionaliteit van de vakgebieden. Anderzijds biedt zij ondersteuning bij bedrijfsvoeringvraagstukken aan alle andere afdelingen van de organisatie. De afdeling bestaat uit acht teams: Financiën, Informatie Management, P&O, Inkoop, Facility Management, Juridische Zaken, Administratie en Communicatie.

Team Informatiemanagement
Waarvoor staat het team Informatiemanagement?

Voor het realiseren van ambities zijn mensen nodig. Mensen met competenties die hun kennis benutten om de ambities van de gemeente Venlo te realiseren.

De gegevens die we in de organisatie vastleggen, vormen het middel Informatie. Een zeer kostbaar middel. Dit middel maakt dat wij de overheid kunnen zijn die midden in de maatschappij staat. Een middel dat regievoering ondersteunt. Een middel dat samenwerking met ketenpartners faciliteert. Een middel dat processen versnelt. Een middel om de werkgever te zijn waar mensen willen werken
De doelstelling van informatiemanagement is het zorgdragen voor de beschikbaarheid van de benodigde Informatie, zodat de organisatie haar ambities kan realiseren.

Het team bestaat uit 5 clusters. Infrabeheer, Gegevens en Applicaties, Advies, Proces en projectmanagement en documenten beheer.


De kandidaatomschrijving

Als Functioneel/Technisch Applicatiebeheerder SharePoint:

-ga je samen met de gebruikers van SharePoint werken aan de instandhouding, vernieuwing en uitbreiding van de functionaliteit, waarbij zoveel mogelijk gebruik wordt gemaakt van standaard SharePoint-oplossingen;

-ondersteun je de eindgebruikers in het gebruik van SharePoint en werk je mee aan de vertaling van bedrijfsprocessen naar een ontwerp zodat het in SharePoint geïmplementeerd kan worden;

-lever je support aan interne en externe klanten;

-los je technische storingen binnen de SharePoint-omgeving op;

-schrijf je proactief wijzigingsaanvragen, voer je wijzigingen uit en documenteer je deze;

-adviseer je op projectmatige basis over SharePoint-implementaties;

-werk je hierin samen met de collega’s binnen het team Informatiemanagement, waarbij je kunt denken aan de BI-beheerders, functioneel beheerders, applicatiebeheerders, systeem en netwerkbeheerders, servicemedewerkers en externe partijen waaronder ontwikkelaars en leveranciers.


Functie-eisen:
- Minimaal HBO-werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Kennis van en ervaring met SharePoint 2007, SharePoint 2010 & SharePoint 2013
- Kennis van onder andere Active Directory, SQL Server & IIS
- Kennis van Zaakgericht Werken binnen gemeenten en gemeentelijke processen
- Binnen SharePoint kun je hierdoor werken met de volgende onderdelen:
- Powershell
- User Profiles
- (Advanced) Search
- Managed Metadata
- SharePoint Performance
- Extranet & Authenticatie oplossingen
- Deployments
- Office/Outlook integratie
- Op functioneel gebied heb je binnen SharePoint ervaring met:
- Teamsites & Samenwerkingstoepassingen
- Informatiearchitectuur & vertaling naar metadata en inhoudstypen
- SharePoint Governance
- Autorisaties & Machtigingen
- Documentmanagement & Archivering


Je bent:
• Teamplayer
• Oplossingsgericht
• Gestructureerd
• Zelfstandig
• Resultaatgedreven


De planning

Datum publicatie 5 september 2014
Sluiting vragen 9 september 2014
Beantwoording vragen 10 september 2014
Sluiting opdracht 11 september 2014
Gesprekken 16 september 2014
Terugkoppeling 17 september 2014

 


Eisen

-Bent u leverancier dan dient u over een G-Rekening* of NEN Certificaat* te beschikken. Bent u ZZP’er dan beschikt u over een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-Je beschikt over een minimaal relevante afgeronde HBO-opleiding, kopie diploma bijvoegen.

-Je hebt in de afgelopen 4 jaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan op SharePoint-beheer-gebied bij de overheid, aantoonbaar in CV.


Gunningscriteria

-Je hebt in de afgelopen 4 jaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan op SharePoint-beheer-gebied bij de overheid, aantoonbaar in CV.

-30%

-Je hebt binnen SharePoint ervaring met Powershell, User Profiles, (Advanced) Search, Managed Metadata, SharePoint Performance, Extranet & Authenticatie, Deployments en Office integratie, aantoonbaar in CV.

30%

-Op functioneel gebied heb je binnen SharePoint ervaring met Teamsites & Samenwerken, Informatiearchitectuur & inhoudstypen, SharePoint Governance, Autorisaties & Machtigingen, Documentmanagement & archivering, aantoonbaar in CV.

40%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden