Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ09168
 
Opdracht: Klantmanager rechtmatigheid, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-09-25 15:30
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 1-10-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders
Aanvraag reden opmerkingen Bevorderen uitstroom.


Taken en resultaten
-Biedt een brede dienstverlening die bestaat uit de algemene advies- en informatiefunctie, vraagverheldering, gerichte verwijzing naar  mogelijkheden tot het gebruik van voorzieningen en/of regelgeving.
-Verzamelt gegevens, toetst de situatie van de klant  en neemt besluiten in het kader van sociale wet- en regelgeving.  
-Overlegt met zowel relevante interne als externe instanties
-Volgt ontwikkelingen en signaleert mogelijkheden voor procesverbeteringen binnen het vakgebied en komt hiervoor met concrete voorstellen.
-Voert de regie over trajecten ter bevordering van de maatschappelijke verzelfstandiging van de individuele klanten.
-Leidt of neemt deel aan projectgroepen
-Verricht overige voorkomende werkzaamheden.
-Participeert binnen het proces rampenbestrijding.


Functieprofiel
Zelfstandigheid/verantwoordelijkheid/bevoegdheden
Verschillende keuzes en/of beslissingen zijn mogelijk binnen richt­lijnen c.q. hoofdlijnen, maar de alternatieven en bijbehorende gevolgen moeten nadrukkelijk bekend zijn. Een afweging is noodzake­lijk om een goede beslissing te nemen. Afzonderlijke keuzes en beslissingen beïnvloeden elkaar in geringe mate. De werkzaamheden vereisen een eigen analyse, interpretatie, conceptie, optreden en/of aanpak.       


Contacten
Contacten komen tot stand door bewuste keuze van de functiehouder. Gezagsverhoudingen n rolpatronen zijn beide contactpartijen veelal bekend. Contactpartijen moeten vaak overtuigd worden van het weder­zijdse belang in verband met de moegelijkheid van belangentegenstel­lingen die binnen de functie voor kunnen komen. Doel van het contact is onder meer het uitdragen, afstemmen en realiseren van de naleving van interpretaties van beleid, regelgeving, het maken van afspraken en eventueel te leveren diensten. De aard van de contacten is con­structief en gericht op het verkrijgen van medewerking.


Functie-eisen (uitgedrukt in kwaliteit en kwantiteit)
-HBO werk- en denkniveau.
-1 jaar aanvullende relevante werkervaring
-kennis van de wet- en regelgeving.
-Voor competenties zie competentieprofiel

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden