Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ08373
 
Opdracht: Administratief medewerker Schuldhulpverlening, 12 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-10-01 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 13-10-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging Ja
12
Aantal posities 1
Aanvraag reden Seizoen
Aanvraag reden opmerkingen Inzet op administratieve afhandeling van meldingen van dreigende afsluiting van energie. Besluitvorming over periode januari t/m maart 2015 volgt later.

 

 

  Vanaf 1 oktober 2014 is de winterprocedure van kracht die is vastgelegd in de Ministeriële Regeling afsluitbeleid voor kleinverbruikers van elektriciteit en gas. Deze regeling stelt voorwaarden aan de momenten waarop energiebedrijven huishoudens mogen afsluiten van gas en/of licht in de periode van 1 oktober tot 1 april. Praktisch gezien betekent dit dat alle energiemaatschappijen de huishoudens met schulden in de periode van 1 oktober tot 1 april dienen te melden bij de schuldhulpverlening van de gemeente. De gemeente is, na melding van een dreigende afsluiting door een energiemaatschappij, verantwoordelijk voor het aanbieden van schuldhulpverlening. 
Bij meldingen van huishoudens zonder minderjarige kinderen ingeschreven op het adres neemt de schuldhulpverlening telefonisch contact op met de klant. Indien dit niet lukt, stuurt de schuldhulpverlening een aangetekende brief naar de klant met het verzoek om contact op te nemen met de schuldhulpverlening. Het doel van het contact is om de situatie van de klant inzichtelijk te krijgen en de mogelijkheden schuldhulpverlening te bekijken. 
Bij meldingen van huishoudens met minderjarige kinderen ingeschreven op het adres is bovenstaande werkwijze ook van toepassing. Echter, indien het niet lukt om in contact te komen met de klant, schakelt de schuldhulpverlening het meldpunt Zorg en Overlast. Het meldpunt probeert middels een huisbezoek, huisarts en andere ingangen om in contact te komen met de klant om energieafsluiting te voorkomen.


De kandidaat die wij zoeken:
Is in staat zelfstandig vorm en inhoud te geven aan de uitvoering van de benodigde administratieve handelingen. 
Hij/zij heeft minimaal 3 jaar ervaring als administratieve kracht, bij voorkeur  in een schuldhulpverleningsorganisatie.
Hij/zij heeft daarnaast ook een brede administratieve ervaring op andere terreinen.
Is per 1 oktober 2014 beschikbaar.
Is stressbestendig.
Beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden.
Past in een team van gedreven veeleisende dames.
Is zeer nauwkeurig.
Is zich bewust van de impact die een schuldhulpverleningstraject voor cliënten én voor schuldeisers kan hebben.

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal afgeronde MBO opleiding Niet ingeschakeld 6
Kennis van en werkervaring met GWS, dit dient duidelijk in het cv aangegeven te worden. Niet ingeschakeld 8
Minimaal 3 jaar actuele werkervaring als administratieve kracht. Niet ingeschakeld 8
Administratieve werkervaring bij afdeling schuldhulpverlening. Dit dient duidelijk in het cv aangegeven te worden. Niet ingeschakeld 6
Kandidaat is op korte termijn beschikbaar. Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties: (naam referent, organisatie, telefoonnummer) Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden