Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ01140
 
Opdracht: Medewerker projectondersteuning 36 u p.w.
 
Sluitingsdatum: 2013-02-01 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Algemene informatie

Startdatum

18-2-2013

Klant

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Einddatum

30-6-2013

Afdeling

Planontwikkeling en Regie

Functiecategorie

Planontwikkeling en -Regie

Locatie

Gemeentehuis Bodegraven

Functie

Medewerker projectondersteuning

CAO

 

Gewenste contractvorm

 

Aantal posities

1

Aantal uur per week

36

Aanbiedingen totaal

0

 

Opdracht informatie

Startdatum

18-2-2013

Einddatum

30-6-2013

Optie tot verlenging

ja

Aantal posities

1

Aanbiedingen totaal

0

Aanvraag reden

Ziekte

Aanvraag reden opmerkingen

 

 

 

Functie informatie

Functiecategorie

Planontwikkeling en -Regie

Functie

Medewerker projectondersteuning

Functietitel

Projectassistent

 

 

Profiel informatie

Functieprofiel

 

Functiebeschrijving

Je ondersteunt de projectleider(s) bij de uitvoering van zijn/haar taken, onder andere via agendabeheer, het voorbereiden en uitwerken van project-en stuurgroepen, zelfstandige afhandeling van correspondentie, ondersteunen bij het opstellen van financiële rapportages, het opstellen en bijhouden van de projectplanning en de voortgangsbewaking en het voorbereiden van collegeadviezen.

De kandidaat beschikt over:
- Uitstekende kennis van Nederlands in woord en geschrift.
- een klant- en resultaatgerichte houding, kan goed samenwerken, is inventief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
- De kandidaat kan goed verslagleggen (notuleren)

 

CV eisen

 

CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands.

CV (met motivatie) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.

Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.

Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.

Indien u niet voldoet aan bovenstaande CV eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

Aanvraag gunningscriteria

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Minimaal afgeronde MBO opleiding richting planologie en/of ruimtelijke ontwikkeling.

 

8

Minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.

 

6

Relevante kennis van de wet- en regelgeving op gebied van Algemene Wet Bestuursrecht en op gebied van Ruimtelijke Ordening is een pré

 

2

   

 

 

Procedure eisen

Aanvraagprocedure

5- daagse procedure

 

Omschrijving procedure

De deadline voor het stellen van vragen verloopt na 2 werkdagen om 18.00 uur
Vragen met betrekking tot deze aanvraag kunt u alleen stellen via de button in deze aanvraag.
U kunt geen vragen stellen aan de opdrachtgever, deze worden niet beantwoord.

De antwoorden op deze vragen zullen op de 3e werkdag voor 18.00 uur worden gepubliceerd.

De deadline voor het aanbieden van kandidaten verloopt na 5 werkdagen om 18.00 uur, na deze termijn is het niet meer mogelijk om een aanbieding op deze aanvraag te doen.

De gunning:
Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.

Wij streven er naar u zo snel mogelijk terugkoppeling te geven over de status van uw aanbieding.

 

 

   

Additionele toelichting procedure

Vragen stellen tot en met dinsdag 29 januari 18:00 uur
Deze worden uiterlijk woensdag 30 januari 17:00 uur beantwoord.

Biedingen plaatsen tot en met vrijdag 1 februari 18:00 uur

 

 

 

Selectiegesprekken data en/of info

   

Selectiegesprekken data en/of info

De selectiegesprekken vinden plaats op 8 of 13 februari, gelieve uw kandidaat op deze datum beschikbaar te houden.

 

Financiële informatie

 

Gewenste contractvorm

 

CAO

 
   

Tarief per

Uur

Tarieftabel sjabloon

Standaard 100%

Standaard uursoort

Standaard.

Maximum tarief

 

Opmerkingen maximum tarief

 

Uren en werkdagen

Aantal uur per week

36

Werkdagen

Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden