Startdatum 18 februari 2013
Einddatum 30 juni 2013
Functieprofiel
Je houdt je bezig met privaatrechtelijke werkzaamheden binnen de gemeente. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en beoordelen van overeenkomsten (koop-, zakelijk recht-, huur- en gebruiksovereenkomsten) en advisering daarover aan het college van burgemeester en wethouders. Tevens de opstelling en afhandeling van facturen en transport bij de notaris.
De kandidaat:
De kandidaat is communicatief vaardig in woord en geschrift en heeft een uitstekend gevoel voor politiek bestuurlijke verhoudingen.
Heeft een klant-en resultaatgerichte houding en kunt goed samenwerken.
De woensdag of donderdag is een verplichte werkdag. De overige dag is in overleg
CV met motivatie
CV (met motivatie) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.
Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.
Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.
Indien u niet voldoet aan bovenstaande CV eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.
Eisen
minimaal afgeronde HBO opleiding juridische richting, gespecialiseerd in privaatrecht. Dit moet duidelijk in het CV naar voren komen
Minimaal 3 jaar recente en relevante werkervaring binnen een gemeente in een vergelijkbare functie
Aantoonbare relevante en recente kennis van het privaatrecht binnen een gemeente
De Selectiegesprekken vin den 8 of 13 februari plaats. Gelieve deze dagen vrij te houden.
|