Wat houdt de functie in?
Je werkt in het klantenteam Oegstgeest van waaruit alle personeels- en organisatietaken voor de klant worden gecoördineerd;
Je bent verantwoordelijk voor de operationele/tactische HRM-advisering van meerdere afdelingen bij de klantorganisatie en daarmee het belangrijkste aanspreekpunt voor die leidinggevenden;
Je geeft binnen de kaders van het HRM-beleid proactief uitleg aan leidinggevenden inzake procedures, toepassing CAO en relevante wet- en regelgeving;
Je voert de regie op verschillende personeelsprocessen (o.a. ziekteverzuim, functioneren en beoordelen, werving & selectie) vanuit het klantenteam;
Je denkt actief mee over ontwikkelingen op HRM-gebied binnen deafdelingen/organisatie;
Je hebt een inhoudelijke, coachende, sturende rol richting de leidinggevenden. Door‘te halen en te brengen’ weet je de kansen en ruimte binnen de organisatie tebenutten en zo gezamenlijk stappen voorwaarts te zetten.
Wat zijn de functie-eisen?
Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van Personeel &Organisatie en meerdere jaren ervaring als HRM adviseur;
Je hebt kennis van de rechtspositie voor ambtenaren (CAR-UWO) en ruime ervaringin de toepassing hiervan
Je bent zelfstandig, oplossingsgericht en initiatiefrijk;
Je werkt gestructureerd, je weet de puntjes op de i te zetten en vindt zorgvuldigheidin vastlegging vanzelfsprekend;
Vanuit je expertise / vakkennis weet je leidinggevenden te overtuigen van detoepassing van procedures en wettelijke kaders.
|
|
|
|
Functiegroep |
Beleid/staf/advies/onderzoek |
Standplaats |
|
Startdatum |
11 februari 2013 |
Einddatum |
30 september 2013 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
|
Uren per week |
24 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
2 keer, 2 maanden |
De opdrachtomschrijving
Zie functieprofiel.
De kandidaatomschrijving
Zie functieprofiel.
De planning
Datum publicatie |
29 januari 2013 |
Sluiting vragen |
1 februari 2013 |
Beantwoording vragen |
4 februari 2013 |
Sluiting opdracht |
5 februari 2013 |
Gesprekken |
11 februari 2013 |
Terugkoppeling |
11 maart 2013 |
Plaatsing opdracht: 29 januari 2013
Uiterste reactiedatum: 5 februari 2013
Gesprekken in week: 7/8
De uiteindelijke keuze zal gebaseerd worden op basis van een persoonlijk gesprek.
Tevens willen wij u erop wijzen dat wij acquisitie naar aanleiding van deze opdracht niet op prijs stellen.
Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van de beste prijs/kwaliteit. De CV's van de top 10 worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.
De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 1 februari 2013. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 5 februari 2013.
Vragenstellen
Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 1 februari 2013.
Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 4 februari 2013.
Eisen
Je hebt minimaal een HBO opleiding.
Je hebt kennis van de rechtspositie van ambtenaren.
Je hebt ervaring met complexe organisatieverandertrajecten en begeleiding.
Je hebt ervaring in besluitvormings- en onderhandeltrajecten.
Gunningscriteria
Je hebt kennis en ervaring met 3 onderhandeltrajecten met vakorganisaties en de OR.
|
15% |
Je hebt minimaal 7 jaar ervaring met HRM- en organisatieadvieswerk.
|
15% |
Je hebt minmiaal 3 complexe organisatieverandertrajecten en planningstrajecten meegemaakt.
|
60% |
Je hebt 5 jaar ervaring bij Overheden (RIjksoverheid/Gemeenten/Provincie)
|
10% |
|