Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ02192
 
Opdracht: Adviseur beheer kapitaalgoederen wegen, (Beleids-)adviseur
 
Sluitingsdatum: 2013-02-06 14:43
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

Opdracht informatie

Startdatum 4-3-2013
Einddatum 9-9-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanbiedingen totaal 0
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Detachering van een half jaar, met als ‘eis’ dat de kandidaat na dat halve jaar in dienst treedt bij goed functioneren (contractueel vast te leggen).
De functie is binnen de gemeente gewaardeerd op functieniveau 9 (maximaal € 3.505,-- bruto per maand

 

 

Profiel informatie

   
  Functienaam Consulent / adviseur / beleidsontwikkeling - A
Functiecode 08
Afdeling
Formatie
Functiedatum September 2007
Vaststelling B&W

1. Plaats en doel van de functie - Functie kan voorkomen bij alle afdelingen, waarbij rechtstreeks wordt gefunctioneerd onder het afdelingshoofd en functionele aanwijzingen kunnen worden ontvangen van op het werkveld aanwezige beleidsmedewerkers.

Zorgen voor de beleiduitvoering op het terrein van het eigen werkveld en het leveren van ondersteuning bij het beleidsproces.
Advisering/beleid (operationeel)
Ontwerpen van (bijstellingen/actualisering van) uitvoeringsregelingen, toelichtingen, procedures en formulieren voor het operationaliseren van beleid.
Advisering over toepassing en uitvoering beleidsregels en regelgeving (inclusief behandelen aanvragen) zodat de beslisser tot een oordeel kan komen. Hieronder wordt tevens verstaan het op persoonlijk en individueel niveau verstrekken van adviezen.
Opstellen rapportages en adviezen en onderhouden actuele dossiers.
Leveren van bijdragen aan de beleidsontwikkeling op tactisch niveau.

Voorbereiding (plannen en beleid)
- Voorbereiding beheers- en/of projectplannen, inclusief het opstellen van voortgangsrapportages.
- Verzamelen, bewerken en analyseren van informatie en bijdragen aan onderdelen van de beleidscyclus.

Overige werkzaamheden
- Het in voorkomende gevallen verrichten van werkzaamheden ter ondersteuning van afdelingsactiviteiten dan wel de organisatorische eenheid dan wel de gehele gemeente betreffende, gericht op het waarborgen van de kwaliteit van dienstverlening.

Functie is bevoegd en verantwoordelijk voor het binnen de gestelde kaders geven van tijdige en correcte uitvoering van de opgedragen activiteiten op basis van afdelingsjaarplannen en contracten.

Contact
Intern met het afdelingshoofd over voortgang en kwaliteit van het werk en de inhoud van de beleidsuitvoering en de geleverde beleidsondersteuning.

Extern met andere overheden, instanties, burgers en belangenvertegenwoordigers ter verkrijging van informatie en ter afstemming.

Kennis en ervaring
HBO – werk en denkniveau, gericht op het eigen aandachtsgebied.
Minimaal 2 jaar werkervaring.
Kennis van het eigen aandachtsgebied.
Kennis van aangrenzende aandachtsvelden.
Kennis van en gevoel voor bestuurlijke en ambtelijke verhoudingen.

Functiespecifieke competenties
- Flexibel gedrag
- Mondelinge communicatie
- Netwerken
- Omgevingsbewustzijn
- Probleemanalyse
- Samenwerken
- Sensitiviteit

 

 
 

Competenties

 
Competentietype Competentieniveau Gewicht
Adviesvaardigheid Niveau 3 8
Omgevingsbewustzijn Niveau 4 9
Probleemanalyse Niveau 3 7

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Ingeschakeld  
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 9
- referentie Niet ingeschakeld 4
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 7
   

  

 
 
 

Uren en werkdagen

36
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden