Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker inkomen, 36 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-12-03 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Juridisch, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 15-12-2014
Voltooiing opdracht: 15-3-2015
Optie verlenging: 1 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €40
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
Het telefonisch beantwoorden van vragen van cliënten, instanties en overheden en het (telefonisch) stellen van vragen aan cliënten, instanties en overheden over aanvragen en genomen beslissingen.
Deze taak omvat:

-Het informeren van cliënten over de stand van zaken m.b.t. aanvraagprocedure en het geven van uitleg over de samenstelling en uitbetaling van uitkeringen

-Het verstrekken van informatie, inlichtingen en toelichtingen aan belanghebbenden over alle genoemde regelingen

-Het signaleren van fraude aan de hand van telefonisch contact met de cliënt

Het dagelijks verwerken van ingekomen post van cliënten, inhoudende het beoordelen van de stukken op eventuele consequenties naar recht en hoogte van de uitkering die de betreffende cliënt ontvangt inclusief het opvragen van informatie en bewijsstukken.
Deze taak omvat:

-Het maandelijks verwerken van inkomstenverklaringen, inhoudende het controleren op volledige en correcte invulling van de formulieren, het beoordelen of de uitkering van de betreffende cliënt op grond van opgaven van inkomsten aangepast dient te worden, evenals de beoordeling van recht op premie

-Het bijhouden van tijdige inlevering van inkomstenbriefjes en zo nodig blokkeren van de uitkering


Overige werkzaamheden, waaronder:

-Het bijhouden en bewaken van openstaande voorschotten, het afwerken van controlelijsten en bestandsvergelijkingen

 -Het betreft een functie waarbij een hoge productiesnelheid wordt verwacht en waar sprake is van duidelijke piekmomenten.
 


Kandidaatomschrijving

-Opleiding MBO Sociaal Juridische dienstverlening of gelijkwaardig.

-MBO+ Werk-en Denkniveau.

-Een medewerker Inkomen dient zowel Administratief, Financieel en Communicatief zeer goed onderlegd te zijn en daarnaast zeer accuraat en computervaardig te zijn.

-U heeft een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Dit is noodzakelijk vanwege het telefonische contact met cliënten en instanties en het zowel mondeling als schriftelijk kunnen verstrekken en opvragen van gegevens en het even van toelichtingen op voorstellen en besluiten.

-Verder dient u aantoonbare kennis en/of affiniteit te hebben van/met: Administratie, Financiën (loonstroken, belastingen, etc.), Wetten/Sociale Zekerheid/Beleidsregels.

-U moet verbanden kunnen zien en leggen en situaties inschatten.

-Stressbestendigheid (handhaven van deadlines)  en het onderdruk kunnen werk


 
 
Gevraagde documenten
-Eigen verklaring
-VAR

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 40 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 60 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden