Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 004741
 
Opdracht: Medewerker Grondzaken, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-03 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
05-01-2015
Einddatum 30-06-2015
Uren per week, min 36
Uren per week, max 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 5
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
6 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving

De afdeling Uitvoeren Werken is verantwoordelijk voor de realisering van de nieuwbouw en reconstructieprojecten van de provincie op het gebied van wegeninfrastructuur variërend van rotondes en fietspaden tot kunstwerken en nieuwe wegen.

De afdeling is ook verantwoordelijk voor het openbaar vervoer, bodemsanering en nazorg stortplaatsen in Gelderland.

De afdeling kent drie teams:
- Projectmanagement en Concessiebeheer (PMCB);
- Aanbestedings-, Bouwrechtelijke-, Grondzaken en Regiotaxi (ABGR);
- Ontwerp, Realisatie en Werken (ORW).

De kandidaat komt te werken binnen het team ABGR. Binnen dit team is ondergebracht: de aanbestedingen van werken en van diensten gerelateerd aan werken, de kwaliteitszorg en toetsing van bestekken, het opstellen van overeenkomsten met derden over de aanleg en/of reconstructie van wegen, grondverwerving, juridische en financiële zaken, planning en secretariaat. De medewerker Grondzaken werkt in opdracht van vijf Grondaankopers van het cluster Grondzaken.

Het cluster Grondzaken wordt per 1 maart 2015 uitgebreid met de grondtaken die tot dusver door de Dienst Landelijk Gebied werden uitgevoerd. De nieuw te vormen WerkEenheidGrond blijft onderdeel van het team ABGR en zal dan uit ca. 15 fte bestaan.

Het werkpakket van de medewerker Grondzaken bestaat uit inhoudelijke en procesmatige taken, zoals:

-Het verzorgen van de notariële afwikkeling van transacties en afstemming over financiën;

-De opbouw, afwikkeling en archivering van verwervingsdossiers;

-Het verzorgen van specifieke correspondentie rondom grondverwerving (logboeken, gespreksverslagen ed.);

-Het bewaken van de kwaliteit van de uitvoering en de voortgang van projecten en de daaraan gerelateerde grondaankopen;

-Opstellen en inhoudelijk redigeren van standaard koop- en verkoopovereenkomsten;

-Inventariseren en voorbereiden van eigendomsregelingen;

-Opvragen van kadastraal kaartmateriaal;

-Procesbewaking inzake bouwkundige opnames.



De medewerker Grondzaken wordt toegevoegd aan het team van de Grondaankopers om ruimte te creëren in de werkpakketten van de Grondaankopers. Van de medewerker wordt verwacht dat deze een ondersteunende rol kan vervullen bij het grondverwervingsproces voor vijf Grondaankopers. De nadruk bij deze ondersteuning ligt op het technisch administratieve vlak. De Grondaankopers houden de regie en verantwoordelijkheid over hun eigen dossiers.

Van de medewerker Grondzaken wordt verwacht:

-Opleiding Grondverwerving en Schadevergoedingen (Elsevier, PBNA of een vergelijkbare instantie), recent afgerond of geactualiseerd;

-Minimaal drie jaar recente ervaring opgedaan in technisch-administratieve ondersteuning op tracématige grondverwerving ten behoeve van meerdere Grondaankopers;

-Ervaring opgedaan in het ondersteunen van meerdere Grondaankopers bij andere overheidsorganisaties;

-Flexibiliteit in het schakelen tussen de verschillende werkzaamheden en het ondersteunen van de verschillende Grondaankopers;

-In staat zijn om de eigen werkzaamheden te plannen, organiseren en prioriteren;

-Gevoel voor de bestuurlijke besluitvormingsprocedures binnen de Provincie;

-Kennis van wet- en regelgeving in relatie tot het werkgebied (theoretische en praktische toegepaste vastgoedkennis);

-Accuraat en dienstverlenend;

-Bij voorkeur ervaring met inventariseren en voorbereiden van de verkoop van 'overhoeken';

-Bij voorkeur affiniteit met het werkveld van de afdeling (infraprojecten).


Tarief
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 75,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen

 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. 
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over een recent afgeronde of geactualiseerde opleiding Grondverwerving en Schadevergoedingen. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal drie jaar recente ervaring in technisch-administratieve ondersteuning op tracématige grondverwerving ten behoeve van meerdere Grondaankopers bij een overheidsorganisatie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting 2 opdrachten/projecten waaruit blijkt dat u aan de gevraagde minimaal 3 jaar ervaring in deze eis voldoet. Geef tevens een referentie waar (onder andere) gevraagde ervaring is opgedaan, met de naam van de overheidsorganisatie en de contactpersoon van deze organisatie (contact gegevens).
 
De kandidaat beschikt over aantoonbare recente ervaring in het opbouwen, afwikkelen en archiveren van verwervingsdossiers. Geef concreet in uw toelichting aan met welke aantoonbare ervaring u aan deze eis voldoet.


Inhoudelijke CV wensen
40 % De kandidaat heeft aantoonbaar aanvullende cursussen gevolgd, bijvoorbeeld op het gebied van planschade en/of nadeelcompensatie, taxaties of administratie. Benoem de naam van het cursusinstituut, de plaats en het jaar waarin de cursus met goed gevolg is afgerond.
30 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met inventariseren en voorbereiden van de verkoop van 'overhoeken'. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
30 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over theoretische en praktisch toegepaste vastgoedkennis. Geef in uw toelichting (beschrijving) aan hoe u denkt aan de gevraagde kennis en ervaring in deze wens te voldoen.


Planning
20-11-2014 00:00
26-11-2014 23:59
27-11-2014 23:59
03-12-2014 23:59
04-12-2014 00:00
19-12-2014 23:59
 
Type opdrachtgever: Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden