Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ15558
 
Opdracht: Adviseur omgevingsmanagement, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-01 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 1-1-2015
Einddatum 30-6-2015
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
De assistent omgevingsmanagement heeft: tenminste 3 jaar ervaring met het proces van verkrijgen benodigde vergunningen en conditionerende werkzaamheden behorende bij de voorbereiding realisatie van (natte)infraprojecten. Niet ingeschakeld 9
De assistent omgevingsmanagement heeft een juridische blik of juridische kennis op het gebied van de waterwet, relevante vergunningen voor natte projecten. Niet ingeschakeld 10
De assistent omgevingsmanagement heeft minimaal 3 jaar ervaring in natte realisatie projecten Niet ingeschakeld 8
De kandidaat is in staat om als adviseur en indien nodig ook als projectleider op deelprojecten op te treden en de OM manager te kunnen vervangen Niet ingeschakeld 7
De kandidaat is een teamspeler Niet ingeschakeld 8
   

 

 

De assistent omgevingsmanager brengt samen met de Omgevingsmanager de belangen van het project en die van de omgevingspartijen in kaart. De assistent omgevingsmanager steunt de Omgevingsmanager en zorgt voor de omgevingsinformatie op basis waarvan de relevante managers in het IPM team kunnen beslissen.

De assistent omgevingsmanager houdt zich primair bezig met het goed op elkaar stemmen van de belangen vanuit de omgeving (andere overheden, bewoners, etc.) en intern (bevoegd gezag)  met name op het gebied van vergunningen, conditionering en het voorbereiden van bestuurlijke overleggen. Hij/zij houdt daarbij met name het overzicht en de regie met het oog  op de realisatie van het project en maakt onderdeel uit van het omgevingsteam waarmee hij zijn werkzaamheden afstemt en adviseert  de overige leden van het IPM team.

 

-Aanspreekpunt voor alle omgevingszaken zowel tijdens de voorbereiding als tijdens de realisatiefase met name;
-Het voorbereiden, deelnemen en/of voorzitten van regulier overleg met belanghebbenden zoals de werkgroep Vergunningen, als ook bijdragen leveren aan het
-Het signaleren en vertalen van relevante (interne en externe) ontwikkelingen naar het project en het doorschakelen naar de juiste personen
-Het periodiek rapporteren over de status en stand van zaken binnen omgevingsmanagement  aan de OM manager
-Relatiemanagement tussen stakeholders en het stimuleren van samenwerking;
-Het verduidelijken van elkaars opdracht, belangen en standpunten en het bewerkstelligen van een dialoog tussen partijen;
-Het uitvoeren van omgevingsanalyses (issues, stakeholders, mijlpalen, standpunten, belangen)
-Levert een actieve bijdrage en rapporteert daarover regelmatig aan het OM team .

 
Type opdrachtgever: Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden