Opdracht informatie
Startdatum |
15-12-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
0 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Achtergrond
De opdrachtgever op breidt haar website uit met een webshop waarmee bestellers bij de leden van Intrakoop eenvoudig bestellingen op de website leveranciers kunnen plaatsen. Op basis van profiel doen ze dit binnen eigen contractafspraken. Bestellers hebben met één inlog toegang tot de webshops van meerdere leveranciers.
In de afgelopen maanden is een webshop ontwikkeld en een pilot gedraaid met een aantal leden.
-Webshop opgezet met TBlox
-Single Sign on opgezet met sharepoint portal van Intrakoop en Global S
-Pilot gedraaid met 42 accounts (bestellers) bij 5 leden
-Schaalbare oplossing opgezet, nog niet volledig in gebruik
Vraag is nu: gaan we door met de huidige oplossing verder te optimaliseren en wat zijn daar van de effecten als we opschalen?
Intrakoop zoekt daarbij een ecommerce deskundige die deze vraag zowel vanuit de techniek als de business kant met ons beantwoordt.
Gevraagd
Je beoordeelt de huidige opzet en technische inrichtingskeuzes van webshop en maakt een risico inventarisatie van de schaalbaarheid van de oplossing.
-Oplossing doorlichten en toetsen aan andere gelijkwaardige omgevingen
-Verbetervoorstellen schaalbaarheid doen
-Advies geven hoe we zo optimaal mogelijk kunnen automatiseren (infrastructuur/ beheer en onderhoud)
-Balans tussen veiligheid, beheer en onderhoud vaststellen
-Advies geven over de hoeveelheid beheer in relatie tot het rendement bij verschillende ontwikkel scenario’s.
Gewenste eigenschappen/ expertise/
-Kennis van E-commerce en webshop technologie
-Kennis van de business case van het beheren van een webshop
-Vertaling van klantprocessen naar de technische infrastructuur
-Data transport / gegevens uitwisseling tussen systemen
-User management/ authenticatie en Beveiliging
-User accounts en authorisaties (rechten/ zichtbaarheden)
-Ervaring met software ontwikkeling
-Praktische kennis van sharepoint / scope / user management technieken / single sign on / active directory
-Ervaring met B2B ecommerce in een complexe omgeving waarin personalisatie van commerciële profielen tot op gebruiker niveau binnen een klant kunnen verschillen.
De opdracht is naar verwachting 3 tot 5 dagen.
|