Voor de afdeling Publiekszaken, cluster gegevensbeheer, is gemeente op zoek naar een (tijdelijke) BAG medewerker ter ondersteuning van het dagelijkse BAG beheer. De opdracht omvat een breed takenpakket in een dynamische omgeving. Gemeente verwacht een bijdrage aan de verdere (kwaliteits-) ontwikkeling van de BAG.
Takenpakket:
-verantwoordelijk voor de kwaliteit van het volledige gegevensbeheer van de BAG;
-in behandeling nemen van terugmeldingen (correctieverzoeken of onderzoeksvragen);
-beoordelen van aanvragen omgevingsvergunning op relevantie voor de BAG;
-bereken van digitale gebruiksoppervlakte;
-bepalen van de geometrie van het pand;
-verwerken van de gegevens in de applicatie;
-uitvoeren van controles op volledigheid;
-(mede) aanspreekpunt en verlenen van ondersteuning aan gebruikers van de BAG;
-mede verantwoordelijk voor een goede communicatie en afstemming met afdelingen en ketenpartners/organisaties die informatie aanleveren, afnemen en/of verwerken;
-deelnemen aan overleggen, stem je binnen de aangegeven kaders af en vertegenwoordig je (mede) vaktechnisch de BAG.
Voor deze opdracht is gemeente op zoek naar een kandidaat die;
-Afgeronde MBO+/HBO opleiding.
-Inzicht, creativiteit en vaardigheid heeft en initiatief neemt bij het inschatten en oplossen vanuit uiteenlopende processen en problemen;
-Beschikt over een klantgerichte instelling, een open wijze van communiceren en goede contactuele eigenschappen (zowel mondeling als schriftelijk).
Competenties
Voor deze opdracht is gemeente op zoek naar een kandidaat die zich herkent in en aantoonbaar beschikt over de volgende competenties:
-Analytische vaardigheden
-Flexibele instelling
-Proactieve houding
-Communicatief sterk
-Accuratesse
-Stressbestendig