De opdracht betreft de tijdelijke inhuur van een Consulent WMO (36 uur per week),
Resultaten
Het gaat om de dagelijkse invulling van het reguliere werk per direct en voor een periode van 9 maanden. In geval van calamiteiten of in het kader van de opdracht is er een optie van verlenging met 2 x 3 maanden.
De interim Consulent WMO heeft een aantal kerntaken, te weten:
het behandelen van meldingen en aanvragen door:
-een hoogwaardige intake;
-het afleggen van huisbezoeken;
-het analyseren en beoordelen van de hulpvraag;
-het zelfstandig indiceren;
-het beoordelen van externe adviezen en het zorg dragen voor de afdoening;
-het verstrekken van informatie en advies;
-het verrichten van heronderzoeken en het verwerken van mutaties;
-het verzorgen van rapportages;
-het redigeren van beschikkingen.
Er wordt gewerkt volgens de systematiek van de Kanteling. Kennis van AWBZ is een pré.
Informatie m.b.t. de gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een drietal kandidaten gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op dinsdag 9 december 2014. Indien u uitgenodigd wordt voor deze gesprekkenronde ontvangt u uiterlijk vrijdag 5 december a.s. bericht. Mocht uit deze gesprekkenronde geen geschikte kandidaat naar voren komen dan zullen er op basis van de eerste selectieronde met de daaropvolgende kandidaten gesprekken plaatsvinden.
De selectiecommissie bij de gesprekken bestaat uit: manager domein Klantcontactcentrum en een vertegenwoordiging vanuit het Team Zorg.
In het gesprek gaan we onder andere in op de onderstaande punten:
-Ervaringsgericht aantoonbare mate van kennis, ervaring en competenties voor de tijdelijke invulling van de functie Consulent WMO. Ook met betrekking tot de systematiek van de Kanteling en de AWBZ.
-Passen binnen bedrijfscultuur van Bernheze. Kernwaarden zijn openheid, betrouwbaarheid en respect.
-Passen binnen het team.