Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: interim manager ICT Beheer, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-11 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Overijssel
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 5-1-2015
Voltooiing opdracht: 1-5-2015
Optie verlenging: 2 x 4 maanden
Prijsstelling: €0 - €104 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
In verband met vertrek van de huidige teammanager wordt een ervaren interim teammanager ICT beheer gezocht voor een periode van 4 maanden met een optionele verlenging van maximaal 2 x 4 maanden. De interim teammanager zal werkzaam zijn voor 3 gemeenten.
De Interim teammanager is verantwoordelijk voor het operationele beheer en de uitvoering van projecten die vanuit de afdeling worden uitgevoerd. Gebaseerd hierop stel je afdelingsdoelstellingen op en houd je toezicht op de realisatie van deze doelstellingen.
 
In samenwerking met de teams Informatie Management en Functioneel Beheer zorg je voor een correcte en efficiënte werkende I-werkorganisatie met betrekking tot alle helpdeskwerkzaamheden (hardware, office software, ondersteuning van de installed base van de automatisering). Je geeft daarbij leiding aan de ICT Medewerkers.Het team heeft een omvang van 30 medewerkers.
 

Kandidaatomschrijving
We zoeken een people manager met minimaal een HBO werk-en denkniveau, sterke communicatieve vaardigheden vaardigheden in Nederlands en Engels. Je bent flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit) en stressbestendig. Daarnaast beschik je over een pragmatische instelling; je bent in staat om technische IT concepten te vertalen naar praktische oplossingen. Een sterk analytisch vermogen en besluitvaardigheid is voor deze functie van groot belang. Je hebt ervaring met het lezen en opstellen van financiële rapportages.

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op woensdag 17 of donderdag 18 december 2014. We spreken maximaal 4 kandidaten.
 
Toelichting op rooster
In overleg is 32 uur per week bespreekbaar.



Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing



Eisen
 

Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding (Technische) Informatica.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Manager ICT bij een gemeente, een gemeentelijk samenwerkingsverband en/of provincie.
Referentie vereist


Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar ervaring met het uitvoeren van ICT projecten bij een gemeente, een gemeentelijk samenwerkingsverband en/of provincie.
Documenten
Kandidaat dient bij de bieding een top 5 in te dienen van uitgevoerde ICT projecten op tactisch en operationeel niveau bij een gemeente, een gemeentelijk samenwerkingsverband en/of provincie.
Gevraagde documenten

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Copie ID-bewijs



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:30 %
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:55 %

 
Kennis
Op cv aantoonbare kennis van: VMWare VDI, HP Storage, VOIP Telefonie

-kennis van 1 van bovenstaande items (5 %)

-kennis van 2 van bovenstaande items (10 %)

-kennis van alle (3) bovenstaande items (15 %)

Weging: 15 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden