* (Secretariële) ondersteuning in het projectteam:
- Plannen, voorbereiden, bijwonen en verslaglegging van diverse projectoverleggen;
- Uitwerken van acties uit diverse projectteamoverleggen;
- Opstellen en actueel houden van overzichten van projectmedewerkers en overige contactpersonen;
- Beheer Lief en leed-pot en verzorgen van attenties;
- Ondersteunen van medewerkers bij de uitvoering van activiteiten binnen de document management systemen;
- Aanjaagfunctie om zorg te dragen voor een compleet en uniform projectarchief;
- Digitaliseren van papieren documenten;
- Op de juiste plaats (laten) opbergen van documenten (digitaal & analoog);
- Beheer Persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM);
- Beheer, afhandelen en overzicht bewaken van light-inkopen.
* Werkzaamheden m.b.t. contractondersteuning:
- Plannen, voorbereiden, bijwonen en verslaglegging van diverse overleggen met opdrachtnemers, inclusief de Project Start-up (PSU) en Project Follow-up (PFU);
- Leveren van ondersteuning bij/ opstellen van contractbeheersplannen;
- Leveren van ondersteuning bij/ opstellen van toetsplannen;
- Opstellen en beheren van (eenvoudige) planningen;
- Monitoren van contractbudgetten en opstellen van prognoses;
- Afhandelen inkomende en verzend klaarmaken van uitgaande post (digitaal & analoog)
- Uitvoeren van systeemgerichte contractbeheersing op het contract, m.n. het uniform administreren van de handelingen die in het kader van SCB worden gedaan.
- Bijdragen aan toetsevaluaties;
- Bewaken van beheersmaatregelen, voortvloeiend uit risico's, voor het contractmanagementteam;
- Het bijhouden van project gerelateerde software zoals de URSCB-tool, SAP (inkoopdossier) en riskscope;
- Uitwerken van acties uit overleggen met opdrachtnemers, uitzetten en aanjagen van acties bij andere teamleden;
- Gevraagd en ongevraagd beoordelen/toetsen van documenten die door de aannemer worden geleverd, aan de hand van de eisen in het contract;
- Verwerken van afwijkingsrapporten van de opdrachtnemer in de systemen en voortgang bewaken op de afhandeling hiervan.