Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: n.v.t.
 
Opdracht: Junior Bodemadviseur 16 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-01-30 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Overijssel
 
Beschrijving:

Opdrachtomschrijving

Voor de gemeente is de eenheid Expertisecentrum hét ruimtelijk en bouwkundig adviesbureau voor de fysieke ontwikkeling en het beheer van de stad. Het Expertisecentrum kent zes afdelingen en werkt voor diverse andere interne eenheden. Daarnaast wordt steeds meer met gemeenten in de regio, de provincie en het waterschap samengewerkt. In de transitie naar een andere overheid zet de eenheid in op de volgende speerpunten: professionaliteit, het zijn van een kenniscentrum, het optimaliseren van proces- en projectgericht werken en meer accent op regie. Dit willen we natuurlijk zo duurzaam en efficiënt mogelijk doen. Er werken ruim 180 mensen bij het EC. Gedreven mensen met hart voor de stad, haar inwoners en hun vakgebied. Pro-actief als het gaat om het agenderen van nieuwe ontwikkelingen en innovaties.
 
De afdeling Leefomgeving en Erfgoed levert specialistische en integrale adviezen voor ruimtelijke ontwikkelingen, vergunningen, toezicht en handhaving en beleidsontwikkeling. Dit doet zij voor de gemeente, maar ook in opdracht van regiogemeenten. De verschillende vakgebieden werken en denken samen aan oplossingen, kansen en mogelijkheden voor ruimtelijke opgaven en beleid. Die samenwerking zoeken we niet alleen binnen onze eigen afdeling en eenheid, maar juist ook met onze opdrachtgevers en met de verschillende partijen in de stad. Naast adviezen op het gebied van ruimtelijke ontwikkelingen, levert de afdeling belangrijke bijdragen aan beleidsontwikkeling en uitvoering op het gebied van milieu, groen en landschap, cultuurhistorie, monumenten en archeologie.

De functie

De Junior bodemadviseur vervult taken ter ondersteuning van de bodemadviseur die verantwoordelijk is voor de uitoefening van bevoegd gezag taken, advisering op het gebied van grondstromen en depotbeheer en bodeminformatiebeheer.
Je houdt je bezig met bodemtaken zoals:
- Controleren volledigheid bodemonderzoeken, invoeren in bodeminformatiesysteem en archiveren;
- Informatieverstrekking van bodeminformatie aan derden. Eenvoudige makelaarsvragen;
- Beoordelen bodeminformatie en geven van advies in Medewerkersportaal;
- Ondersteuning bij het depotbeheer;
- Onderhouden en ondersteuning bij optimalisatie van het Bodeminformatiesysteem;

Toelichting op werkverdeling
Wij vragen met name flexibiliteit met betrekking tot de inzet van uren. Er was in 2013 en 2014 behoefte aan deze hoeveelheid uren en tijdelijk zelfs wel behoefte aan 3 dagen. De hoeveelheid uren die in de komende periode nodig is, wordt bepaald door de markt. Gezien de aard van de functie is het van belang dat de persoon ervaring heeft met het aspect bodem. Tevens gaan we uit van uitvoering van de werkzaamheden op het Stadskantoor.


Kandidaatomschrijving
 
Kennis en ervaring
- Kennis van de principes van de Wet bodembescherming en Besluit bodemkwaliteit;
- Minimaal 1 jaar werkervaring met bodemwerkzaamheden, volledig digitaal werken en moderne communicatiemiddelen
- Bodemkennis. Bekend met het belang van goede dataverzameling;
- Digitaal willen en kunnen werken. Affiniteit met informatiesystemen en GIS;
- Je kunt samenwerken met anderen maar kunt ook zelfstandig je weg vinden.

Dit alles doet u in nauw overleg en onder de eindverantwoording van de betreffende bodemadviseur.

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 7 of 8.

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden