Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Arbeidsbemiddelaar
 
Sluitingsdatum: 2015-01-27 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Drenthe
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 2-2-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 12 maanden
Prijsstelling: maximaal €45
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Wij zijn op zoek naar een:

Arbeidsbemiddelaar
(Tijdelijk tot en met 31-12-2014 voor 36 uur per week)

Wat zijn je taken?
-Je bent verantwoordelijk voor je caseload en zorgt ervoor dat je klanten binnen 6 maanden uitstromen naar werk
- Je hebt actief contact met werkgevers
- Je maakt vanuit je caseload resultaatafspraken met je teamleider
- Je werkt nauw samen met de accountmanager en recruiter om de uitstroom te bevorderen
- Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces, waaronder rapportages en beschikkingen maken
- Je bouwt bruggen tussen je collega-re-integratiecoaches
- Je werkt nauw samen met de inkomensconsulenten
 

Kandidaatomschrijving
Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?
Je beschikt over de volgende competenties:
- Besluitvaardigheid: beslissingen nemen door acties in te zetten of meningen uit te spreken, ook wanneer zaken onzeker zijn of risico’s inhouden.
- Empathie: in het contact laten merken open te staan voor gevoelens, houding en motivatie. De eigen invloed op anderen begrijpen en er rekening mee houden.
- Initiatief: kansen zoeken en daarop actie nemen. Liever op eigen initiatief handelen dan passief afwachten.
- Probleemanalyse: een probleem ontleden in componenten; de herkomst ervan en de interne samenhang beschrijven. Opsporen van mogelijke oorzaken, verzamelen van relevante gegevens.

Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, kun je goed analyseren en motiveren. Je bent initiatiefrijk, assertief, pro-actief en je bent een stevige persoonlijkheid. Daarnaast ben je flexibel en kun je goed samenwerken.

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 29 januari a.s. tussen 08:00 en 12:30 uur. De gemeente spreekt maximaal 6 kandidaten.
 
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbare een afgeronde 4-jarige HBO opleiding. (Kandidaten met een Post-HBO of MBO-opleiding voldoen niet aan deze eis. Kandidaten met een WO-opleiding voldoen ook niet aan deze eis. Kandidaten met een MBO-opleiding, aangevuld met een 4-jarige HBO-opleiding voldoen wél aan deze eis)


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de commerciële arbeidsbemiddeling in de functie van Consulent Werving & Selectie en/of Intercedent en/of Jobhunter.
Gevraagde documenten

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Copie ID-Bewijs (indien ZZP-er)



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:5 %
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:85 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Arbeidsbemiddelaar binnen de regionale arbeidsmarkt (Zuid-West Drenthe, Noord-West Overijssel, Zuid-oost Friesland).
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden