Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ10447
 
Opdracht: Helpdeskmedewerker, 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-05 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 9-2-2015
Einddatum 30-6-2015
Optie tot verlenging Ja
40
Aantal posities 2
Aanvraag reden Anders

 

 

Wij zijn op zoek naar een medewerker IT-Support. Je staat medewerkers van het ziekenhuis met raad en daad terzijde bij ICT-ondersteuningsvragen. Het betreft een dynamische en veelzijdige functie, waarbij je werkzaamheden verricht in het gehele ziekenhuis.
Wij vragen een medewerker IT-Support die flexibel en klantgericht is en werkt en denkt op MBO-niveau. Bij voorkeur beschik je over het ITIL foundation certificaat en een MCSA Windows 7 certificering. Verder is het een pre als je een of meerdere jaren ervaring hebt in een soortgelijke functie.


Afdelingsinformatie:
Er werken negentien personen voor het team IT-Support. Het team maakt deel uit van de afdeling Support en Beheer. Behalve werkplekondersteuning, verzorgt het team ook helpdeskondersteuning. De afdeling is betrokken bij de aanschaf en installatie van hard- en software. Er wordt meegewerkt aan het uitdenken en uitvoeren van oplossingen voor complexe hardware- en softwarestoringen.



Functiegegevens:
Als medewerker IT-Support neem je meldingen van gebruikers aan en bied je ondersteuning op hun werkplek of van afstand. Je zorgt voor oplossingen bij hardware- en softwareproblemen. Ook registreer je de afhandeling van de meldingen in het helpdeskregistratiesysteem. Daarnaast maak je ICT-apparatuur gebruiksklaar en administreer je configuratiewijzigingen in het configuratiemanagementsysteem. Het is eveneens jouw taak om de bestellingen van ICT-apparatuur of componenten te verzorgen. Alles bij elkaar verricht je zeer gevarieerde taken.


Doelgroeppersoon:
Je bent een enthousiaste IT’er die prima in staat is ondersteuning te bieden aan centraal ondersteunde werkplekken. Verder ben je goed op de hoogte van de gangbare operating systems (Microsoft, kantoorautomatisering, mail, internet en netwerken). Je hebt een klant- en servicegerichte werkhouding en je communiceert soepel met verschillende partijen. Het is een pre als je bekend bent met Res Powerfuse.


Werktijden ingedeeld volgens rooster:
  • Vroeg: 07:45-16:15
  • Laat: 09:00-17:30

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Beschikt over minimaal een half jaar Helpdeskervaring. (bij voorkeur bij een grote organisatie) Niet ingeschakeld 8
Minimaal afgeronde MBO- 4 opleiding richting ICT Niet ingeschakeld 10
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Afstand woon/werkverkeer is maximaal 50 km. De woonplaats dient in het cv genoemd te worden. Niet ingeschakeld 8
Kandidaat beschikt over kennis van TOPdesk en Windows 7 Niet ingeschakeld 8
Onsite ervaring is een pré Niet ingeschakeld 3
Kennis van RES is een pré Niet ingeschakeld 3
   

 

 

 
Type opdrachtgever: Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden