Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ10337
 
Opdracht: Servicedesk medewerker 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-05 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
Medewerker ICT Servicedesk, klantgericht en communicatief sterk!

Heb jij ervaring in de IT als Service Desk medewerker of Werkplekbeheerder en zit service verlenen in je bloed?
Ben jij klantgericht en communicatief vaardig?
Dan hebben wij een interessante vacature voor je!



Per direct zoeken wij een Medewerker ICT Servicedesk 36,0-40,0 uur

Als Medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor alle ICT gerelateerde problemen binnen de organisatie.
Je staat de klant professioneel te woord en je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van incidenten, vragen en verzoeken.
Je bent dan ook primair verantwoordelijk voor de positieve beeldvorming van de afdeling ICT.

Je streeft naar een maximale rate van first time fix en je probeert zoveel mogelijk de problemen zelfstandig op te lossen.
Wanneer dat nodig is schakel je een specialist in en/of draag je de melding over.
Je blijft daarbij verantwoordelijk voor het end-to-end contact met de klant, zodanig dat deze het gevoel heeft dat er goed naar het probleem geluisterd wordt en dat ICT dit gaat oplossen.
Je denkt mee in het verbeteren van werkprocessen binnen de Servicedesk en signaleert wensen, knelpunten en trends vanuit het perspectief van de klant. Je koppelt deze terug aan de Teamcoördinator.



Wie zijn wij?

De afdeling ICT maakt deel uit van het Shared Service Center (SSC).
Het SSC bestaat naast ICT uit de afdelingen Facilitair, Personeelsservices, Financiële administratie en Salarisadministratie.
Het SSC ondersteunt 25 regio's door geheel Nederland, twee werkmaatschappijen en het concern op alle uitvoerende gebieden.
In totaal zijn er ruim 500 medewerkers werkzaam in het SSC.

De ICT voorziening omvat meer dan 9.500 eindgebruikers, circa 4.500 werkplekken, verspreid over ruim 900 locaties door geheel Nederland.
ICT bestaat uit de supply-unit ICT Services en de demand-unit Business Services. In ICT Services is de Skilled Servicedesk, changemanagement en zes productieteams verenigd.
In Business Services zijn accountmanagement, technische architectuur, service level management en projectmanagement ondergebracht.

Je komt te werken in een vernieuwd kantoor, waarbij de werkplekken open, modern en licht zijn.
Zowel de managers als medewerkers zijn heel toegankelijk; de deur staat open en je bent welkom met ideeën of suggesties.
Of je praat elkaar bij in de espressobar of gezellig ingerichte ontmoetingsruimtes.



Wat vragen wij?

- Afgeronde MBO opleiding

- Ervaring in ICT (specifiek Servicedesk)
- Een klantgerichte instelling
- ITIL V3, Topdesk, Citrix, Windows XP, W7 en W8, AD
- Een grote mate van zelfstandigheid en je bent enthousiast, initiatiefrijk en flexibel.
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden.

 

 

 
Type opdrachtgever: Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden